FANDOM

ІНТ-00.ІНТЕРМЕЦЦО (головна)

Дивитися на YouTube

ПОР Інтермеццо
Вступ Пролог  ·  ·  · Епілог

Інтермеццо Ⅱ — четвертий (проміжний) відеоролик гри Mafia: The City of Lost Heaven.

Програється між розділами Святий отець та Заміська прогулянка. Поглиблення бесіди між Томом і детективом Норманом, розпочатої в Прологу. Продовження історії…

Поза кадром Редагувати

Том розповів про події розділу Святий отець.

Стислий зміст Редагувати

Міський радник вирішив мститися за смерть сина руками Морелло й поліції. Том втратив сенс життя й почав пити. Відеовставка про те, як Френк Коллетті дає йому поради: Дон не любить пияків; якщо не побережешся, то одного разу твій ліпший друг вб'є тебе; придивися до Сари.

Повний діалог

— Ти що, жартуеш? Яким же дивом ти вижив?!
— Тоді й почалися погані часи… Татко Біллі, радник, був від нас не в захваті, до того ж, він був пов'язаний з Морелло. Без допомоги мафії він не зміг би отримати своє місце. Він ще й поліцію до цієї справи притягнув. Отже, тепер проти нас були й бандити, й копи.
— Та що ти…
— Ей, обидві сторони тільки вигравали. Поліція зображала із себе борців із злочинністю та мала шматок хліба з маслом від Морелло, котрого залишила в спокої. А Морелло за допомогою поліції збирався розправитися з головним суперником. Ідеальна ситуація, а наші справи були погані. Сальєрі багато чого втратив, та й я був не в ліпшій формі після всіх цих убивств. Починало здаватися, що все безглуздо, що треба поспішати насолодитися всім, що може запропонувати життя, адже воно висить на волосинці. Саме тому ми з Полі почали пити.
— Але ти нібито не зовсім спився?
— Моїм життям стали вбивства, злочини й спиртне. Якщо би Френк не допоміг мені, я би скінчив зовсім погано. Дивно, але одного разу він знайшов мене й захотів допомогти.

Відеовставка (Том підвозить Френка)
— Не підвезеш мене до домівки, Томмі?
— Звісно, Френк, сідай.
— Ну, як життя, Томмі?
— Та, взагалі, в порядку, тільки… тільки… а, дурниця…
— Чув, ви з Полі пішли в гульбище, в місті вже почали про вас поговорювати.
— Треба же щось робити з грошима.
— Якщо не хочеш опинитися на смітнику, Том, знайди що-небудь, заради чого варто жити.
— Що? Бажаєш повчити мене, в чому сенс буття?
— Я бачив хороших хлопців, котрі не справлялися з подібними проблемами, всі вони скінчили дуже погано. Зазвичай тебе або вбивають через гроші, або ти допиваєшся до зелених чортів, і всі твої дружки та милі подружки розбігаються. Справа твоя. Дон не любить пияків із тремтячими руками. Від таких людей — лише неприємності. Якщо не побережешся, то одного разу ТВІЙ ЛІПШИЙ ДРУГ ВБ'Є ТЕБЕ, не кліпнувши оком!
— Так, що ж мені робити?
— Давай приходь в себе! Можеш вкласти гроші в яку-небудь справу. Я міг би дати тобі розумну пораду. Кидай свої гулянки. Ходи з Доном на гонки по неділях. Спробуй відвести свою даму в театр, ну хоча б у кіно. Та чимало чого можна придумати.
— А кого вести-но, Френк? Порядна дівчина не піде з убивцею.
— Бач, поліцейський вбиває, охороняючи закон… А ти втілюєш у життя НАШІ ЗАКОНИ. Це одне й те ж, ми просто по різні сторони огорожі. Ти не вбивця, Том, та й взагалі, твоїй дружині нема чого лізти в твої справи. Пам'ятай, ніколи не принось роботу додому, від цього лише проблеми.
— І де я знайду собі жінку, Френк?
— Я думав, у тебе було щось із дочкою Луїджі, Сарою. Як на мене, вона чудова дівчина. Лише тобі вирішувати, наскільки далеко у вас все зайде.
— Я не хочу піддавати небезпеці таку дівчину, як Сара, Френк…

П · О · Р Розділи Mafia
Навчання Навчання
Вступ & Пролог Неможливо відмовитися  · Людина, що біжить: частина 1 & Людина, що біжить: частина 2  ·
Вечірка з коктейлями  · Нескладна робота
Інтермеццо Ⅰ Чесна гра: частина 1  · Чесна гра: частина 2  · Сара & Пора призвичаюватися  · Путана & Святий отець
Інтермеццо Ⅱ Заміська прогулянка  · Омерта  · Візит до товстосумів  · Угода століття!
Інтермеццо Ⅲ Бон Апетит!  · З днем народження!  · Везе ж покидьку!  · Вершки суспільства
Інтермеццо Ⅳ Перевибори  · Чисто для розрядки  · Невеличка халтурка  · Декаданс
Епілог

Випадкова вікі