FANDOM

Інтерфейс — система ("мова") взаємодії гри та гравця (в інших випадках комп'ютера, механізма тощо з оператором/користувачем).

Елементи інтерфейсу з'являються як би поверх картинки на екрані, в залежності від обстановки й ситуації.

Загальні Редагувати

  • Індикатори здоров'я — один індикатор (з іконкою Тома), якщо Том один, або декілька (з іконками відповідних героїв), якщо для проходження місії потрібні напарники.
  • Компас — вказує напрямок на пункт призначення по прямій, не звертаючи уваги на розташування доріг та будівель, мостів і ріки.
  • Секундомір — відлічує час до провалу місії.

В машині Редагувати

00.Інтерфейс гри (Mafia) (доп. 1).jpg
  • Радар — показує навколишній автомобільний трафік (типи транспорту відрізняються кольором):
    • білий прямокутник в центрі — машина Тома (білими можуть бути й інші "сюжетні" авто);
    • зеленуваті — автомобілі міського трафіку;
    • жовті — трамваї;
    • сині — поліцейські машини;
    • помаранчеві — ґанґстерів (тільки в режимі Прогулянка);
    • червоні — автомобілі, що переслідують героя (вороги, поліція або ґанґстери);
    • червоний хрест — пункт призначення.
В розділі Чесна гра: частина 2 під час гонки, окрім суперників, на радарі схематично відображається траса.
  • Приладова панель — спідометр, тахометр, рівень палива, індикатор включення передач та лічильник пробігу.
  • Обмежувач швидкості — включеним не дозволяє машині розігнатися вище 40 миль/год (60 км/год).
  • Індикатор пошкодження авто — прогрес-бар внизу екрану, що показує нанесену машині шкоду (в розділах Чесна гра: частина 1, Чесна гра: частина 2, Угода століття! та Чисто для розрядки велике число зіткнень веде до провалу місії).

Зброя Редагувати

00.Інтерфейс гри (Mafia) (доп. 2).jpg
  • Індикатор сили удару зброї рукопашного бою — чим довше замах, тим більше шкода, що наноситься ворогам.
  • Індикатор сили кидка — той же індикатор при використанні гранати чи коктейлю.
  • Кількість патронів — в магазині чи обоймі, та загальний запас.

Позначення на карті Редагувати

00.Інтерфейс гри (Mafia) (доп. 3).png
  • Синій хрест — пункт призначення або ціль, що рухається.
  • Жовтий трикутник — машина Томмі або він сам.

Нотатки Редагувати

  • Один із модів повністю позбавить екран від усіх елементів інтерфейсу — Tommy-Interface Invisible.

Випадкова вікі