FANDOM

Історична батьківщинаперший розділ гри Mafia Ⅱ.

«Мене звуть Віто Скалетта. Я народився на Сицилії, в 25 -му році. Це — наша сім'я. Стою з батьками і сестрою Франческою. Я мало що пам'ятаю про ті часи, хіба що життя була важкою, а потім батько вирішив, що нам пора їхати. Перетнути океан і почати нове життя. Ніколи в житті я не бачив нічого подібного Емпайр- Бею. Він був прекрасний. Втім, важко уявити щось більш кепське і огидне, ніж наша нова буда. Американська мрія… Скоріше вже кошмар. Батько став працювати в порту у людини, яка перевіз нас сюди. Він працював як проклятий, заробляв гроші і майже всі спускав в шинку. З часом мене віддали в школу. Мені потрібен був англійський, але чорта з два я б заговорив на ньому з італійцями. Там я і зустрів Джо. Поступово ми стали кращими друзями. Так як у обох свистіло в кишені, а пристойної роботи не було, ми затіяли своє скромне справу. Що ж, тоді нам не пощастило. На дворі стояв 43-й рік. Йшла війна. Висадка на Сицилії, потрібні були солдати говорять на італійському. Мені було 18, і до в'язниці я не хотів. Хто сказав, що не можна повернутися на Батьківщину?..»
— © Пролог Mafia Ⅱ.

Сюжет Редагувати

Після вступу і знайомства гравця з Віто сюжет переносить нас на Сицилію часів окупації (Друга Світова війна). Віто, засланий воювати, прибув на Сицилію, але його загін був знищений, а врятуватися йому і ще двом бійцям, що залишилися в живих, допомогли бійці Опору. Незабаром вони починають штурмувати центр міста. Увірвавшись всередину ратуші, він кидає гранату в гніздо кулеметника, однак потрапляє в ящик з гранатами. Потужний вибух приголомшує Віто, але він збирає в собі сили йти далі. Зовсім скоро він добирається до верхнього поверху будівлі і бере на себе кулемет. Поки він відстрілювався від наступаючих італійських окупантів, прибуває ворожа САУ і вистрілює в другий поверх — саме туди, звідки і відстрілюється Віто. Він лежить без свідомості, коли його друзів розстрілюють. Приходить і його черга, але несподівано на американському танку приїжджає дон Кало — сицилійський мафіозі, який просить фашистів скласти зброю — і йому окупанти коряться. Вони здаються Союзникам. Так Кало врятував Віто.

Нотатки Редагувати

  • Перший розділ, в якому Віто використовує MG- 42, другий — Циркулярка.
  • У розділі показана реальна людина — дон Кало.
  • Єдиний розділ, де місце подій — не територія Сполучених Штатів Америки.
  • Єдиний розділ, де противником є ​​армія.
  • Місій на Сицилії мало бути більше, ніж одна:
00_70_00_0100: Missing In Action
00_70_00_0101: Crash Course In Sicilian
00_70_00_0102: Hide And Seek
00_70_00_0103: Man Of Honor
00_70_00_0104: Call Of Duty
00_70_00_0105: Back Up/Call Of Duty v2
00_70_00_0106: Death Squad
00_70_00_0107: People Power
00_70_00_0108: The Old Country *
* — Оригінальна назва першого розділу.

У цих місіях Віто навчали поводитися зі зброєю і водити джип (про що кілька разів згадує сам Віто у другому розділі). Також у файлах гри є карта міста San Celeste. Якщо придивитися, то можна побачити, що з вирізаних місій є відсилання відразу на дві гри інших серій. Перша — Call of Duty, друга — Man оf Honor, нагадує назва гри Medal оf Honor.

  • Єдина місія, де показаний Італійський Опір.
  • Перша місія в грі і серії, де можна використовувати MG- 42.
  • Єдиний розділ в грі, де немає журналів Playboy.
  • Після того, як Віто заліз через вікно в будівлю, потрібно, кинувши гранату, вбити кулеметника. Його можна вбити й пострілом, але буде показана кат-сцена (посередігрового відео), як ніби ви кинули гранату.
  • Коли Віто сідає за кулемет, у солдатів Осі буде достатньо різноманітне озброєння. Крім стандартних MP-40 і Беретт, вони біжать з M1A1, M3 та іншим озброєнням сил союзників.
  • Віто — єдиний, хто вижив зі свого"міні-загону": Вільямса та капрала.
  • Єдина місія, де ми можемо побачити бронетехніку.
П · О · Р Розділи Mafia Ⅱ
Пролог Історична батьківщина  · Дім, милий дім  · Ворог держави (Викрадення Lassiter Series 69) ·
Закон Мерфі  · Циркулярка (Урок гарних манер)  · Добре проведений час
Інтермеццо Ⅰ Пам'яті Франческо Потенца  · Невгамовні (Додаткова місія) · Бальзам і Бінс (Колеса у вогні)  · Обслуговування в номерах  · Наш друг  · Дари моря  · Явлення дракона  · Сходи в небо
Інтермеццо Ⅱ Через терни до зірок
Епілог

Випадкова вікі