FANDOM

Історія Френкі Поттса — інтерактивна онлайн-гра для гри Mafia Ⅱ.

Опис Редагувати

00.Історія Френкі Поттса (доп.)

«Починаючи з сьогоднішнього дня, ви можете почати грати в "Історію Френкі Поттса" — інтерактивну онлайн-гру, яка занурить вас в середовище агентів ФБР та трьох кримінальних сімей в Емпайр-Бей. Крім того, гравцям відкриється доступ до ексклюзивних скріншотів, нових історій та персонажів.»

До недавнього часу гра була доступна. Зараз на офіційному сайті — "заглушка".

Історія[1] Редагувати

Тиждень перший Редагувати

1950 рік. Директор ФБР Джон Едгар Гувер до сих пір впевнений, що організованої злочинності не існує. Щоби виявити реальне становище, було вирішено задіяти агента "під прикриттям", Френка Поттса, для контролю над гаданою злочинністю Емпайр-Бей. Через посередників Поттс дізнається про нелегальну діяльність Дерека Паппалардо, корумпованого голови профсоюзу; Гаррі Марсдена, незаконного ділера зброї; Джузеппе, людини, що володіє нелегальним магазином підробних паперів.

Тиждень другий Редагувати

В барі Фредді Френк зустрічається з місцевими автовикрадачами й заробляє їхню довіру. Вони відправляються в магазин Джузеппе, і, виявляється, що у того в підсобці — цілий склад всіляких "смачностей", таких як підробні посвідчення особи, зброя, відмички.

Нові друзі Френка представляють його Чарлі, чий автосервіс насправді — місце кривавих сутичок місцевих банд, і Майку Брускі, помічнику щодо позбавлення свідків. Послуги Френка необхідні в справі викрадення автомобіля "злодія в законі" — Генрі Томасіно.

Тиждень третій Редагувати

Використовуючи контрабанду й зв'язки уряду, Френк вивуджує з бармена Джонні Моргана, працюючого в барі Фредді, більше інформації про дану справу. Він дізнається, що Генрі пов'язаний з Альберто Клементе, головою однієї із злочинних сімей. З метою ближче підібратися до Томасіно, Френк допомагає йому в крадіжці супер-авто, що належав Карло Фальконе, голові конкуруючої сім'ї. В готелі Empire Arms задоволений Томасіно знайомить Френка з іншими членами сім'ї Клементе, включаючи Луку Гуріно, честолюбного й зарозумілого "злодія в законі".

Тиждень четвертий Редагувати

Прийнятий в сім'ю Клементе, для виконання "брудної роботи", Френк невдовзі здобуває повагу в мафіозних колах. Однак незабаром він стає свідком страшенних тортур Сільвіо Пальміері. Перш ніж вбити Сільвіо, параноїк Клементе звинувачує його в шпіонажі на користь іншої Сім'ї. Френк дізнається, що Клементе має репутацію неврівноваженої, запальної людини. Навіть декотрі з партнерів Клементе по "бізнесу" чекають, коли ж він виллє свій гнів на інші Сім'ї злочинного світу.

Тиждень п'ятий Редагувати

Після того, як Френк став свідком убивства Сільвіо, він зрозумів, що необхідно бути насторожі. Від знайомих бандитів Френк взнає, що покійний Сільвіо був якось зв'язаний з Едді Скарпою, одним із капо сім'ї Фальконе. Френк отримує доступ в ресторан "Мальтійський сокіл", що належить голові сім'ї Карло Фальконе.

Тиждень шостий Редагувати

Френк солодко проводить час в публічному дому й стрипклубі, які часто відвідує "лейтенант" сім'ї Фальконе й любитель "повеселитися" Едді Скарпа. Незважаючи на те, що головорізи Фальконе не довіряють Френку, він здобуває прихильність Скарпа. Едді вважає, що саме Клементе несе відповідальність за смерть Сільвіо — чоловіка його кузени, але йому потрібні докази. Френк натякає йому, що вони (докази), можливо, приховані в сейфі Клементе. Обіцяючи Френку "кар'єрний зріст" в сім'ї Фальконе, Едді просить дістати для нього папери із сейфу за будь-яку ціну.

Тиждень сьомий Редагувати

В штабі ФБР все більш і більш ненадійна поведінка Френкі починає турбувати босів. Незважаючи на успіх Френкі в дослідженні структури організованої злочинності в Емпайр-Бей, його насанкціоновані вчинки ведуть його по "дуже тонкому льоду". Френкі, однак, занадто захоплений своїм останнім завданням. Під опікою перестарілого голови чорного ринку Джузеппе, він вивчає мистецтво злому сейфів.

Тиждень восьмий Редагувати

Коли Поттс успішно зламав сейф Клементе, він знайшов забруднене кров'ю портмоне, що належало нещодавно вбитому Сільвіо. З переконливим доказом убивства, Френкі впевнений, що знайшов вірний шлях в організацію Фальконе. Він передає очевидне Едді Скарпі, який в люті клянеться помститися сім'ї Клементе.

Френкі також неочікувано знаходить в сейфі дещо інше: контрабанду, що припускає, що Клементе займається торгівлею наркотою з однією з вуличних банд Емпайр-Бей. Поліцейська облава на один із притонів вуличних банд, можливо, була за наводкою Едді Скарпи.

Тиждень дев'ятий Редагувати

В стрип-клубі Френкі підслуховує плітку про ворожнечу між трьома головними Сім'ями міста. Клементе знає, що хтось вкрав його контрабанду — але він не звинувачує в цьому сім'ю Фальконе. Замість цього він підозрює свого старого конкурента, старіючого дона Френка Вінчі — вірного традиціоналіста, який відноситься несхвально до дій Клементе.

В останні роки вплив сім'ї Вінчі зменшився, оскільки старіючий дон став виявляти більше цікавості до своїх скакових коней, ніж до злочинних справ. Сім'я Фальконе роздивляється скидання лідерства Вінчі як можливість нажитися на котрабанді, котру той засуджує.

Тиждень десятий Редагувати

Френкі отримує дурні новини від своїх товаришів з Бюро: його операція була офіційно залишена без підтримки. Звільнений від офіційного контролю, він має тепер лише одну ціль, яка полягає в тому, щоби створити хаос між бандами.

За власною ініциативою Френкі проникає на ділянку, що керується бомбістами — "чорною" вуличною бандою. Він зав'язує дружбу з Еріком — бідним бітником за стилем життя, який допомагає йому встановити зв'язки на вулиці.

Тиждень одинадцятий Редагувати

Використовуючи нові вуличні зв'язки Френкі, Едді Скарпа розробляє план. Бухгалтер сім'ї Фальконе, Харві Епстайн — майстер-фальшивомонетник. Із дозволу Едді, Поттс допомагає Харві надрукувати купу свіжої "готівки", яку вони використовують для здійснення нелегальної угоди з бомбістами. З підробними серійними номерами банкнот у сім'ї Фальконе з'являється можливість відслідкувати, звідки йдуть поставки. Фальшиві гроші привели їх до місцевої банди бріолінщіків.

На жаль, Френкі нажив ворога — найближчого союзника Едді, енергійну людину на ім'я Джо Барбаро, який може становити загрозу.

Тиждень дванадцятий Редагувати

З дозволу Едді, Френкі допомагає у викраденні члена банди бріолінщіків на ім'я Джиммі[2]. Страшенні тортури змушують Джиммі відкрити секрети його банди.

Френкі "запоганив руки кров'ю", поки позбувався від трупа в порту. Шокований своєю роллю вбивці, він відправляється випити, залишаючи стурбованих союзників із ФБР із його безладними звітами.

Тиждень тринадцятий Редагувати

Вплив Френкі в сім'ї Фальконе слабішає, можливо, через неприязнь Джо Барбаро до нього. Відчуваючи нагальну потребу дій, Френкі розробляє ризикований план посіяти розбрат серед банд. Він посилає анонімні листи керівникам трьох Сімей, в яких міститься інформація про схеми в рамках організації. Він надає ексцеси Едді й влаштовує арешт Генрі Томасіно.

План Френкі приносить неприємні для нього наслідки: замість розпалювання підозр у трьох Сімей, це зводить їх разом. Сім'ї організовують значну нараду під керівництвом Комісії.

Тиждень чотирнадцятий Редагувати

На протязі кількох днів три Сім'ї радяться з Комісією в ресторані Вінчі "Мона Ліза". Стає ясно, що Сім'ї визнають, що в них є "криса" в своїх лавах. Кожний член Сімей міста — тепер під пильним поглядом.

У Френка тепер великі проблеми. Навіть якщо його зв'язки з ФБР залишаться нерозкритими, то Едді Скарпа дізнається, що він витрачався фальшивими грошима Фальконе. Він просить керівництво ФБР "виплутати" його з цієї ситуації якомога швидше. Однак без проведення несанкціонованого розслідування "витягнення" Френкі неможливе. І тоді Френк розробляє небезпечний план, щоби врятуватися. Він задумує начинити вибухівкою автомобіль Фальконе — створення "димової завіси хаосу", який дозволить Поттсу врятуватись.

Тиждень п'ятнадцятий Редагувати

План Поттса з начинювання вибухівкою автомобіля Карло катастрофічно провалюється. Його "застукали" на гарячому, і тепер Френк вимушений вбити всіх свідків. Йому вдається переконати Едді, що Альберто Гроссано, особистий водій Фальконе, й був тією самою "крисою". Поттс стає "героєм", що врятував Карло від неминучої смерті.

Тиждень шістнадцятий Редагувати

Коли здавалося, що все позаду, Френкі відсвяткував своє звільнення в публічному домі. Але Едді, не без допомоги Барбаро, все-таки "вираховує" істинну "крису". Не встигнувши дописати чергове дос'є, Френкі зазнає жорстокого побивання й вбивства від Скарпа.

Примітки Редагувати

  1. Інформація узята з сайтів http://mafia-world.ru/ та http://forums.playground.ru/
  2. Не плутати з Джиммі — протагоністом серії DLC для гри Mafia Ⅱ.

Випадкова вікі