FANDOM

Італійський Опір або Італійський рух Опору — союзницька организація антифашистської направленості, присутня в грі Mafia Ⅱ.

Історія Редагувати

Сам рух почав складатися після приходу до влади Беніто Муссоліні, який славився своєю неприязню до мафіозних організацій. Одразу після підвищування почалися масові облави на мафіозі: часто страшної смерті зазнавали не тільки самі мафіозі, але й їхні сім'ї. Причому тіла самих учасників кримінальних організацій навіть не передавали родичам на поховання, як це було із Сільвіо Клементе, одним із найвпливовіших мафіозі на Сицилії; усій його сім'ї, в тому числі його синові, довелося емігрувати в США, щоби не попасти під жорна чисток прихвостнів дуче.

Під час війни Опір продовжував вести боротьбу з італійськими фашистами. Однак його забезпечували зброєю та рештою необхідним інші країни, й США зокрема. 10 липня 1943 року союзники висадилися на Сицилії і тим самим почалося визволення Італії від режиму фашистів.

Mafia Ⅱ Редагувати

Після прологу і «знайомства» гравця з Віто сюжет переносить нас на Сицилію часів окупації (Друга світова війна). Після невдалою висадки на Сицилію (їхній загін було знищено) його та ще двох бійців 504-го парашутно-десантного полку знаходять бійці Опору, ті ж погоджуються допомагати партизанам. В результаті несподіваної атаки на міську ратушу Сан-Челесте, протагоніст та решта солдатів оволодівають будівлею, а потім відбивають атаки прибулих німецько-італійських підкріплень. Але прибула самохідка вистрілила у ратушу, та всіх її захисників контузило. Італійські фашисти, що прийшли на місце бійні, розстрілювали товаришів Віто. Але черга до головного героя не дійшла — на танку в'їхав дон Кало і почав закликати решту італійців здатися на милість американців, оскільки вони — їхні визволителі. Саме містечко Сан-Челесте було очищене від фашистів, а дон Кало, сам того не відаючи, врятував життя молодому хлопцеві на ім’я Вітторіо Скалетта.

Як результат, ця диверсія поклала початок визволенню не тільки всієї Сицилії, але й всієї Італії. А сам Віто за свій подвиг отримав почесну нагороду — медаль «Пурпурне сердце» з рук самого командувача Армією США — генерала Джорджа Сміта Паттона.

Озброєння Редагувати

Останні 3 зразки зброї у грі партизани не використовують.

Поява Редагувати

З’являється лише в розділі Історична батьківщина.

Нотатки Редагувати

  • Можливо, зброєю партизан забезпечують кримінальні клани, отже, можна припустити, що дон Кало також був зв’язаний із партизанами.
    • Останнє також пов’язують із байкою нібито про допомогу італійської мафії американцям під час загарблення Сицилії.
  • В грі можна помітити, що тільки один член Опору — провідник із Сан-Челесте — озброєний американською зброєю, у решти — або італійська, або німецька.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі