FANDOM

  • Прапор Італії
  • Герб Італії
  • Карта Італії

Італія (італ. Italia [iˈtaːlja], офіційна назва — Італійська Республіка (італ. Repubblica Italiana) — країна, згадувана в серії ігор «Mafia».

Історія країни Редагувати

Проголошення незалежності Італії Редагувати

I-MILLE

Рісорджіменто

  • Джузеппе Гарібальді
  • Джузеппе Мадзіні
Боротьбою за єдину Італію керували карбонарії, «Молода Італія» та інші організації, ключовими фігурами в яких були Джузеппе Гарібальді і Джузеппе Мадзіні. До кінця 1860 територія Італії була в основному об'єднана навколо Сардинського королівства (з 1861 Італійське королівство). У 1865-1870 столицею була Флоренція, у 1870 році до Італійського королівства був приєднаний Рим, який і став новою столицею.

Італія у Другій світовій війні Редагувати

After-Caporetto-1-Nov-1917-GETTY

Дуче

Cd359162ad326c5ef91f7a1f612

Адольф Гітлер і Беніто Муссоліні

Уклавши військовий союз з нацистською Німеччиною та Японією, Італія в 1940 р. вступила в Другу світову війну. У 1940 відбуваються військові дії з участю Італії на Балканах (проти Греції та Югославії). У 1941 році відбулася співучасть Італії в гітлерівській агресії проти СРСР; згодом — військова поразка Італії у Східній Африці. 1941 рік ознаменований оголошенням Італією і Німеччиною війни із США. В 1943 році відбулася капітуляція Італії перед Об'єднаними Націями і створення в Римі Комітету національного визволення з участю 6 антифашистських партій. У вересні 1943 року відбувається нацистська окупація Північної і Центральної Італії («республіка Сало»). У червні 1944 відбувається звільнення Рима; створення єдиної партизанської партії. У цьому ж році відбувається відновлення повних дипломатичних відносин з Радянським Союзом. У грудні 1944 підписані Римські протоколи. У 1945 році діями руху Опору і англо-американських військ в Італії повалено фашистський режим.

Сучасна Італія Редагувати

OmicidioMoro

Вбивство Альдо Моро

Кінець 1960-х, початок 1970-х в Італії ознаменований настанням ери організованої злочинності і політичного екстремізму. Країну потрясли численні терористичні акти, у багатьох містах регулярно відбувалися вибухи бомб, викрадення і вбивства політиків, бізнесменів, суддів, поліцейських і журналістів. Протягом 1977 року в Італії скоєно 2128 актів політичного насилля. У 1978 році в Римі відбувся злочин світового масштабу — викрадення і вбивство терористами з «Червоних бригад» екс-прем'єр-міністра, голови Християнсько-демократичної партії Альдо Моро. У 1979 році в країні влаштовано 2150 терактів. У серпні 1980 року стався найкривавіший теракт за всю післявоєнну історію Італії — терористи підірвали вокзал в Болоньї, в результаті чого загинули 85 осіб. Над Італією нависла загроза правої диктатури, однак країна подолала кризу конституційним шляхом.
Image 123366480182336100 1

Чотири рази голова Ради Міністрів Італії Сільвіо Берлусконі

У 1980 році відбувся прихід до влади п'ятипартийной коаліції. Січень 1991 року ознаменований XX з'їздом ІКП і припиненням її існування (створення Демократичної партії лівих сил і Партії комуністичного відтворення). Різке посилення корупції в усіх ланках влади призвело до зміни виборчої системи. 4 серпня 1993 року був схвалений новий закон про парламентські вибори. Післявоєнна історія Італії характеризується частою зміною урядів. Починаючи з 1994 року, Сільвіо Берлусконі чотири рази ставав прем'єр-міністром Італії, займав цей пост з перервами до листопада 2011 року. В даний час діє 63-й уряд Італійської Республіки, що приступив до роботи з 22 лютого 2014 року під головуванням Маттео Ренці.

В серії ігор «Mafia» Редагувати

Італія неодноразово згадується в серії ігор «Mafia», в основному, в оповіданнях мафіозі про їхнє минуле. Більшість мафіозі в серії — уродженці Італії, серед них протагоніст другий частини Віто Скалетта. Також деякі автомобілі, що їздять по ігрових містах, зібрані або спроектовані в Італії.

Галерея Редагувати

П · О · Р Міста й країни
США Лост-Хевен  · Емпайр-Бей  · Новий Орлеан  · Беркланд  · Чикаґо  · Луїсвілл
Італія (Сицилія) Палермо  · Сан-Челесте  · Сан-Мартіно
Чехословаччина Брно
СРСР Ялта
Німецька імперія (Третій Рейх) Дрезден  · Берлін

Випадкова вікі