FANDOM

Тут повістується про ієрархію реальних сицилійської, італійської та американської мафій. Додається список персонажів із серії ігор «Mafia», що підходять під певний щабель ієрархічних сходів.

Структура Редагувати

00.Структура мафії (головна)
  • Консільєрі, Радник (італ. Consigliere; англ. Adviser, Right-hand Man) — радник Сім'ї. Людина, якій дон може довіряти й до порад якого прислухається. Він служить посередником при вирішенні спірних питань, виступає посередником між доном і підкупленими політичними, профспілковими чи судовими діячами або виконує роль представника Сім'ї. У консільєрі немає власної «команди», але вони мають значний вплив у Сім'ї. При цьому у них зазвичай є законний бізнес, наприклад, адвокатська практика або робота біржовим маклером.
  • Молодший бос, Підручний (італ. Sotto Capo, Capo Bastone; англ. Underboss) — заступник дона. Друга людина в Сім'ї, яка призначається особисто доном. Підручний несе відповідальність за дії всіх капо. У разі арешту або смерті дона, підручний зазвичай стає чинним доном.
  • Двигун, Бандит (англ. Enforcer, Gangster, Gun for Hire) — наймана (спеціальна) людина. Зарекомендувала себе серед кримінальних Сімей і виконує завдання тільки деяких, конкретних людей. Зазвичай такі люди не можуть вступити в Сім’ю через свою національність («не-італійці» можуть бути як раз тільки двигунами або співучасниками).

Доповнення Редагувати

  • У серії ігор «Mafia» відсутні кілька щабелів, які були в реальній мафії:
  • Джиммі, двигун Сімей, сам один розправився з тріадами, бомбістами, Гравіна, ірландцями та бріолінщіками, залишивши місто взагалі без злочинності. Не виключено, що він сам вирішив створити свою Сім’ю (тепер таки у нього точно була вся Комісія «на долоні»).
  • Віто також можна віднести до двигунів, а саме до двигуна сімей Вінчі та Клементе. Адже він, не вступаючи в Сім’ю, вкрав талони, коштовності й вбив небажану Клементе людину. А згодом і взагалі свого дона, Карло Фальконе.

Нотатки Редагувати

  • Термін «Ґанґстер» (або «Гангстер») походить від англійського слова Gang — 1) партія, бригада (робочих і т.п.); зміна | 2) шайка, банда; компанія (розм.) | 3) набір, комплект (інструментів). Отже, безумовно пов’язувати цей термін із сьогодняшнім поняттям «бандит» (злочинець, вбивця, «свавільник») є помилкою, бо це — лише одне із значень слова.
  • З іншої сторони, термін «Бандит» теж не є абсолютно негативним, бо походить від англійського слова Band — 1) загін (цивільних чи солдатів) | 2) оркестр | 3) зграя.

Примітки Редагувати

Також ви можете ознайомитися з додатковою інформацією про мафію як явище:

Випадкова вікі