FANDOM

Цьому моду потрібен відеоогляд
"'Автодром"' — модифікація додає майданчик для здачі іспиту ПДР на півострів поруч з Оуквудом. Розроблена під версію гри від Фаргус, тому всі повідомлення нечитаності.

Ігровий процесРедагувати

Після того, як ви сіли на водійське сидіння, треба:

  • Обов'язково пристебнути ремінь (англ. клавіша "M" - в грі це перемикання коробки передач з автоматичним на ручну).
  • Натиснути на зчеплення (і на гальмо) (клавіша "лівий CTRL, гальма - "стрілка вниз").
  • Запустити двигун (клавіша "Стрілка вперед").
  • Включити світло фар (англ. клавіша "L").
  • Переконатися в тому, що ніхто не заважає, подивіться в ліве і праве вікно.
  • Включити лівий поворотник. (англ. клавіша "X").
  • Включити першу швидкість (англ. клавіша "A" виробляє перемикання на вищу передачу, а клавіша "Z" відповідно на більш низьку).
  • Відпустити ручник (Клавіша "Пробіл", але в грі ручне гальмо працює, тільки, якщо утримувати пробіл).
  • Плавно починати рух (Вимкнути поворотник, якщо він не відключається сам).
  • Вибрати місце для зупинки (Позначені моделями синього кольору).
  • Включити правий поворотник. (англ. клавіша "C").
  • Зробити зупинку.
  • Поставити нейтральну передачу.
  • Поставити машину на ручне гальмо.
  • Вимкнути фари і заглушити двигун (Заглушити двигун "Права кнопка миші", з виключенням фар у грі є суттєва проблема, вони вимикаються не відразу).

Клавіші і скриптиРедагувати

Призначення інших клавіш:

  • Російські клавіші "Б" і "Ю" включають і вимикають форсаж (скрипт Михайла Орлова) на форсованих машинах. Спеціальні звукові сигнали сигналізують про включенні і виключенні форсажу.
  • "Середня клавіша миші" - Томмі завдає "нищівний удар головою, а при повторному натисканні ногою. Цей супер прийом дозволяє проходити крізь стіни. Він призначений на вторинну клавішу "Використовувати".
  • Супер Кольт 1911 Михайла Орлова був переплавлений в Супер Магнум. Кольт він і так популярний, а ось Магнум досить таки рідко використовувався.

РізнеРедагувати

Інтерактивні об'єкти, спрацьовують на праву кнопку миші. При старті у Тома 2000 грошей, цього вистачить на перший час:

  • Зайти в буфет (він буде у вас за спиною). Скуштувати страв Ви поповните своє здоров'я.
  • Заглянути в туалет. Там чекає прикол з місії «Путана».
  • Будівля адміністрації. На зовнішній стіні є телефон. З нього можна дзвонити безліч разів (приблизно 5 разів). Після чого варто натиснути праву кнопку "Shift".
  • В самому будинку є сенс піднятися нагору на ліфті-телепортаторе.
  • У віконця можна зберегтися (недорого).
  • У кімнаті головного адміністратора можна використовувати аптечку безліч разів.
  • Шлагбаум, був зроблений з дверей, його можна відкривати і закривати.
  • За межами автодрому варто "Silver Fletcher", який має форсаж.
  • У Оуквуде (у місті) є будинок, біля школи для обдарованих дітей, який можна придбати за 800 000 грошей.
  • У будинку в гаражі можна полагодити свій тарантас. Вам потрібно буде поставити впритул до столу, підійти до капота і натиснути праву кнопку миші.
  • У будинку також, як і в автодромі, є аптечка.
  • На мансарді ви можете зберегтися.
  • У дворі просто побігати і постріляти в пляшки.
  • У вітальні і в спальні є шафи, використовуючи які Ви можете переодягнутися.
  • Біля автосервісу Бертоне несе вахту маманя Луки. Вона може модифікувати машину. Для цього потрібно під'їхати до неї і використовувати детектор, що стоїть на її місці. Після модифікації виїхавши на дорогу натиснути на клавішу num 0".

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі