FANDOM

«Ну ти нахаба, хлопчисько!»
— © Тоні. DLC Joe’s Adventures

Антоніо Бальзамо — найстаріший солдат сім'ї Фальконе.

Біографія Редагувати

Тоні був особистим водієм Томазо Моретті, коли той був дон ом. У 1933 році він був важко поранений, коли вибухнув автомобіль Моретті. Після цього він в основному займався рекетом і кришуванням для клану Фальконе. Служив родині більше 20 років.

Joe’s Adventures Редагувати

Коли Джо Барбаро відпочивав 5 років на півднях, Тоні наглядав за його квартирою. Коли Джо повернувся, Тоні зустрів його на вокзалі. Він дав Джо 1000 $ і новий автомобіль. Пізніше працює з Джо, як партнер. Також, Тоні познайомив Джо с Едді Скарпа.

Відомі появи Редагувати

У 1951 році він, разом з Френкі Мік ом були призначені, як охоронці бухгалтера сім'ї по імені Харві Епстайн. Однак вони були викрадені сім'єю Клементе і доставлені на бойню Клементе для допиту, який хотів влаштувати Лука Гуріно. Віто вдалося врятувати Тоні і Харві, але Френкі загинув, ймовірно від пострілу в скроню. Тоні допоміг Віто в боротьбі проти людей Клементе. Пізніше, разом з Харві, вони вбили Луку, кинувши його в м'ясорубку.

Тоні був жорстоко побитий бріолінщікамі (проте, це могли були зробити і люди Вінчі) під час війни між тріада і мафіозі — сім'ями Емпайр- Бея. Бріолінщіки "надерли дупу" Бальзамо, ще й пограбували його. Блага справа поруч були люди Фальконе, і відвезли його до Ель Греко, але трохи пізніше прийшли Віто і Джо, якому теж не кволо обробили. Оглянувши Бальзамо, Ель Греко зробив висновок, що він більше не зможе ходити.

Нотатки Редагувати

  • За словами Ель Греко, він не зможе ходити; це наводить на те, що він був поранений на завданні.
  • Досить добре складний для свого віку.
  • Самий старий солдат сім'ї Фальконе.
  • Можливо, є єдиним другом Федеріко Паппалардо.
  • Улюблені заняття Тоні — рибалка і випивка.
  • Він є другим за віком солдатом в серії ігор «Mafia» (перший — Полі) .
  • Антоніо Бальзамо згадується всього 2 рази за дію Mafia 2.
  • Враховуючи той факт, що він у хороших відносинах з Віто і Джо, то можна припустити, що він познайомився з ними ще на початку 1940-х.
  • Досить дивно, що за стільки років служби сім'ї Фальконе Бальзамо не піднявся далі солдата.
  • Єдиний камео — персонаж в Mafia Ⅱ, якого не озвучив Дмитро Філімонов. Також він єдиний камео персонаж з оригінальної історії який з'явився в JA.
  • Також як і Джо любить багато жартувати, але в критичні моменти він серйозний.

Місії Редагувати

Mafia Ⅱ Редагувати

Joe’s Adventures Редагувати

Випадкова вікі