FANDOM

Антоніо Скалетта — персонаж комп'ютерної гри Mafia Ⅱ.

БіографіяРедагувати

Антоніо Скалетта одружився на Марії в 1920 році в крихітній сицилійської сільці Сан -Мартіно. Через рік у них народилася дочка Франческа, а незабаром — син Вито. У пошуках кращого життя 1932 Антоніо з родиною відправився в довгий шлях за океан. Опинившись в Емпайр -Беї без гроша в кишені, не знаючи ні слова по- англійськи, Антоніо отримав роботу і дах у профспілкового боса Дерека Паппалардо. Але на ділі все було інакше — Антоніо ішачити на боса за копійки. Не в силах вирватися з порочного кола непосильної роботи і жахливої ​​квартплати, Антоніо з горя запив, майже всю зарплату він спускав в шинку. Як казав Дерек Віто:"Твій батько пив як риба!". У 1943 році він потонув у доках Сауспорта, звалившись п'яним у воду. Але через 8 років з'ясувалося, що його смерть підстроєна під нещасний випадок, і в цьому винен сам Паппалардо і його"шістка"Койн. Самі кати були вбиті його сином, — Вітторіо.

Як сказав сам Віто:"Я весь цей час йшов по стопах батька", і сама смерть Антоніо означає, що він був мафіозі, який вирішив відійти від справ або"зробив щось не так".

МісіїРедагувати

Пролог (Mafia Ⅱ)

Історична батьківщина (згадується)

Дім, милий дім (згадується)

Ворог держави (згадується)

Сходи в небо (згадується)

Цікаві фактиРедагувати

  • Це єдиний член сім'ї Скалетта, який не з'являється в грі.
    • Він же з усієї родини згадувався частіше за всіх.

Випадкова вікі