FANDOM

Бальзам і Бінсдев'ятий розділ гри Mafia Ⅱ.

Сюжет Редагувати

Віто будить дзвінок Едді Скарпа, і той повідомляє, що з сім'ї Фальконе пропав Харві Бінс разом з Антоніо Бальзамо ом і Френкі Мік ом. Він підозрює в цьому викраденні Альберто Клементе і Луку Гурине. Віто повинен дізнатися, де тримають викрадених, звільнити їх і, по можливості, вбити викрадача.

Едді радить Віто простежити за Лукою, щоб переконатися в підозри. Скалетта їде до бару "У Фреді" і чекає виходу Луки. Той виходить і, нічого не підозрюючи, сідає в машину. Віто акуратно слід за Лукою Гурине. Лука рухається до мосту в Ріверсайд. {

«Куди ж ти їдеш, Лука ? Ріверсайд ?»
— © Віто Скалетта під час стеження

Віто їде за Лукою, той проїжджає повз звалища Майка Бруски. {

«Може на звалище Бруски ? Ні-і -і… Майк з такими не зв'язується.»
— © Віто Скалетта під час стеження за Лукою Гурине

Лука їде на бойню Клементе. {

«Коне — е- ечно! Скотобойня Клементе!»
— © Віто Скалетта

Гурине заїжджає на територію бойні, ворота за ним зачиняються. Трохи подумавши, Віто вирішує проникнути на територію через каналізацію.

Віто, йдучи по каналізації, поглиблюється все далі і далі в глиб території. Раптом, судячи по звуку, хтось нагорі змиває воду в каналізацію. Причому Віто потрапляє під помиї, від несподіванки сковзається і падає в них же. Його одяг покривається брудом. Слід репліка:

{

«Якщо Лука просто за стейком заїхав, я когось вб'ю!»
— © Віто Скалетта

Віто вибирається з каналізації і його помічає собака. Піднімається гавкіт. Собака підходить до грат, Віто ховається за сміттєвим баком. До грат підходить солдат Клементе, нікого не помічає і веде собаку, пригрозивши їй м'ясорубкою. Віто проникає в будівлю бойні… Пройшовши по бойні, він бачить, як ведуть Тоні Бальзаму, Харві БІНСА і Френкі Міка. Акуратно прослизнувши повз охорони, наш герой знаходить пов'язаних Тоні і БІНСА, поряд з ними труп Френкі Міка, торжествуючого Гурине і його людей.

Раптом Лука зауважує якийсь запах…

«Це ще що за сморід ?!
О! Капітан Сортир поспішає на допомогу!
»
— © Лука Гурине

Зрозумівши, що ховатися нема чого, Віто виходить з укриття, маючи намір пристрелити Гурине. На Віто кидається Семмі. Починається бійка. Віто дає Семмі відсіч, але Семмі б'є Віто і збирається добити його тесаком. Тоні Бальзам примудряється піхнуть ногою впав пістолет, пістолет ковзає по підлозі до Віто. Лунає 3 постріли. Семмі гине. Лука тікає, а Віто Тоні ведуть перестрілку з підоспілі підкріпленням бійців Клементе. Після того, як Віто і Тоні вбивають всіх солдатів, Тоні бере ніж і б'є по дверях яка веде до кімнати з Лукою. Він розуміє, що не зможе зламати двері тому що за нею вже зібрана барикада. Тоді він бере візок і таранним ударом вдирається в кімнату. Побивши Гурине до втрати свідомості, Тоні пропонує Віто познущатися над Лукою. Віто відмовляється і йде додому за новим одягом, після чого направляється в"Мальтійський сокіл".

Віто приїжджає в Мальтійський сокіл. Там його зустрічає Джо і каже що зараз вони проходитимуть посвячення в сім'ю Фальконе. Після цього Віто розмовляє з Лео, який сидить у ресторані. Потім Віто посвещали в сім'ю Фальконе, і вони з Джо починають"нове життя"…

Віто переодягається в дорогий одяг, отримує 5 тисяч доларів і, разом з Джо, вступає в сім'ю Фальконе (завдяки старанням Лео Галанте).

Нагорода Редагувати

$ 5000 за вбивство Луки, після короткого ролика ще 5 тисяч, будинок в Грінфілде, хороша машина [1] і пара костюмів.

Цікаві факти Редагувати

  • За вирізаним з гри словами стає зрозуміло, що всіх трьох заручників взяли в квартирі у БІНСА. Тоді у Тоні були підозри, що за ними стежили.
  • Автомобіль Луки (Shubert Frigate) можна продати Дереку в доках. За нього він дасть $ 1750.
  • Якщо після бійні Віто зіткнеться з жителями Емпайр- Бей (наприклад, в магазині з одягом), то вони будуть робити зауваження через вихідного запаху від одягу.
  • Якщо ви не переодягнетесь, а відразу ж поїдете в ресторан, то Едді дасть вам гроші за виконане завдання ( $ 5000 ) і змусить піти і переодягнутися/купити новий одяг, перш ніж вступити в сім'ю. Якщо ви переодягнетесь і приїдете в ресторан, то ніяких зауважень не зроблять, Віто зроблять комплімент щодо одягу будь-якого фасону ("Хороший костюм!") І включать в сім'ю.
  • Біля бойні Клементе є один божевільний бродяга. Його легко помітити, так як він буде ходити по колу, при цьому щось розмовляючи. Трохи пізніше він піде вниз до каналізації, і, якщо у вас стоїть піратська версія гри, можна побачити, що бродяга підійде до річки і… зникне. Якщо зробити також як і він, то можна вилізти за карту.
  • У цьому розділі і в грі взагалі можна помітити на вантажівках зі свининою слово"Новато". Новато — місто, де знаходиться штаб -квартира 2K Games.
  • Якщо зайти в обробну до того як м'ясників відправлять по домівках, можна підслухати їхню розмову, наприклад один з них каже що на вихідних він займеться озвученням і т.д.
  • Після того як Віто приїде за Лукою Гурине до бойні, біля воріт у дворі можна помітити людину, яка лагодить двигун у своєї машини, якщо до нього підійти, то Віто запитає:"Як потрапити на бойню ? У мене собака втекла, шукаю ось".
  • Біля входу в каналізацію є струмок. Якщо до нього підійти, Віто скаже:"Чорт, забув удома плавки".
  • Як не намагатися, гравець не зможе розбудити сплячого робочого, в кочегарного бойні.
  • Єдиний раз, коли ми можемо побачити БІНСА і Тоні, за виключення DLC Joe’s Adventures.

Примітки Редагувати

  1. До наступної глави збережеться тільки та машина, на якій Віто під'їхав до"Мальтійський сокіл". Тому не нехтуйте Shubert Frigate, щоб її не втратити
П · О · Р Розділи Mafia Ⅱ
Пролог Історична батьківщина  · Дім, милий дім  · Ворог держави (Викрадення Lassiter Series 69) ·
Закон Мерфі  · Циркулярка (Урок гарних манер)  · Добре проведений час
Інтермеццо Ⅰ Пам'яті Франческо Потенца  · Невгамовні (Додаткова місія) · Бальзам і Бінс (Колеса у вогні)  · Обслуговування в номерах  · Наш друг  · Дари моря  · Явлення дракона  · Сходи в небо
Інтермеццо Ⅱ Через терни до зірок
Епілог

Випадкова вікі