FANDOM

Банди Емпайр- Бея діляться на три частини. У Емпайр -Беї є тільки три банди, які вже встигли заявити про себе, це Бріолінщікі, бомбісти і ірландська банда Брайана О ' Нілу.

Місцезнаходження Редагувати

Бріолінщікі Редагувати

Бріолінщікі знаходяться перед виїздом з міста, в покинутій ливарної. Туди вони привозять викрадені автомобілі, там зберігають свою зброю, живуть, і ділять награбоване. До старої ливарної бояться підходити з тих пір, як з'явилася банда бріолінщіков. Однак коли туди увірвалася"банда Стіва", все бріолінщікі були знищені, а ті кому вдалося вибратися стали"шастати"по різних місцях міста.

Бомбісти Редагувати

Бомбісти знаходяться в районах Сенд -Айленд і Хантерс-Пойнт, який повністю належить неграм. Штаб -квартира бомбістів — п'ятиповерхівка біля бару "Самотня зірка". В основному бомбісти займаються крадіжкою автомобілів і постачанням трави іншим бандам, в інших містах.

Банда О'Ніла Редагувати

Ця банда контролює Кінгстон, гетто для ірландців. Вони базуються в барі"Зелений пагорб". Їх боса, Брайана О'Ніла зловили разом з усією бандою на грабежі ювелірного магазину, і відправили до в'язниці. Там О'Ніл і загинув від рук головного героя. З того моменту банда О'Ніла стала втрачати свою міць. Пізніше племінник Брайана Міккі Дезмонд вирішує помститися Скалетте за дядька, спалює його будинок, але пізніше і сам гине, як не парадоксально, від рук Віто. Після цього банда майже повністю"випарується".

Примітка: це єдина банда, в якій бос може залишитися живим, залежно від моторності гравця.' Також це єдина банда, яка не існує на момет DLC про Джиммі.

Зброя Редагувати

Бріолінщікі Редагувати

Бомбісти Редагувати

Банда О'Ніла Редагувати

Ватажки Редагувати

Бріолінщікі Редагувати

Бомбісти Редагувати

Банда О'Ніла Редагувати

Випадкова вікі