FANDOM

Бейсбольна біта — спортивне знаряддя в серії ігор Mafia. Використовується кримінальними кланами в якості зброї ближнього бою.

Mafia: The City of Lost Heaven Редагувати

Один з найпоширеніших видів зброї ближнього бою та самооборони. Вперше цю зброю можна побачити в розділі Людина, що біжить: частина 2: нею Луї і його напарник (обидва із сім'ї Морелло) не тільки наносять пошкодження автомобілю, але і б'ють Томаса Анджело. Гравець же може вперше використати біту в розділі Вечірка з коктейлями, де йому треба трохи "прикрасити" машини членів сім'ї Морелло як помста за свою власну машину. Ще в ряді розділів (Сара, Пора призвичаюватися, Візит до товстосумів, Перевибори, Чисто для розрядки) можна буде використати біту в "конкретних" цілях.

Бітами також озброєні члени сімей Сальєрі та Морелло; їх раз у раз використовують під час міжкланових "розбірок".

Біту дістають деякі водії, якщо їх викинути з особистого автомобіля. Також біти продаються в лавці Жовтого Піта.

Mafia Ⅱ Редагувати

У цю гру також включена дана зброя, щоправда, тепер гравець не може нею користуватися — розробники вирізали з кінцевої версії гри усі види зброї ближнього бою (ніж, біту, розвідний ключ та інше). Причиною цьому стали конфлікти з анімацією, але в самій грі постійно зустрічаються натяки на їх присутність, і за допомогою модів можна повернути всі види зброї ближнього бою в гру, і біту в тому числі. Крім того, в розділі Невгамовні в деяких скриптових сценах Віто, Стів і Марті використовують саме бейсбольну біту.

На початку The Betrayal of Jimmy персонаж Джиммі помічений в сцені розмахування бітою у виставковому залі з автомобілями.

Нотатки Редагувати

  • З'являється на завантажувальному екрані другої частини другого розділу першої гри.
  • У розділі Вечірка з коктейлями Томмі використовує свого роду "ексклюзивну" біту, що нібито належить племіннику Вінченцо. З цієї причини Вінні просить героя акуратно нею орудувати. В принципі, дана біта від звичайної не відрізняється: ні шкодою, ні будь-якими іншими характеристиками, ні навіть зовнішнім виглядом. Крім того, якщо її "втратити", реакції не буде. Можливо, що Вінченцо просто пожартував.
П · О · Р Зброя Mafia
Пістолети Кольт M1911  · Smith & Wesson 10  · Smith & Wesson Magnum 27  · Поліцейський Кольт
ПК Томпсон 1928
Дробовики Лупа  · Winchester Model 1897
Гвинтівки Гвинтівка Мосіна  · M1903 Springfield
Рукопашна Рукопашний бій і Кастет  · Ніж  · Бейсбольна біта  · Фомка  · Лом  · Відро  · Дошка
Метальна Граната  · Коктейль Молотова
Інша Вибухівка
Зброярні Вінченцо  · Лавка Жовтого Піта

Випадкова вікі