FANDOM

00.Бензин (головна)

«Приїхали...»

Витрата палива при русі машини — частина ґеймплею серії ігор «Mafia».

Поповнити запас палива можна, скориставшись мережею бензоколонок. В грі Mafia: The City of Lost Heaven вони належать компанії "Good Gas", в грі Mafia Ⅱ — компанії "Trago Oil".

Заправка автомобіля бензином не входить в обов'язкову частину сюжету ігор серії.

Mafia: The City of Lost Heaven Редагувати

У першій частині автомобіль споживає бензин тільки при русі. По досягненню резервної позначки, індикатор рівня палива повідомить про необхідність заправитися миготінням червоної лампочки. Якщо цього не зробити, машина заглухне й зупиниться, але її можна доштовхати іншою машиною до бензоколонки.

Ральф постійно піклується про те, щоби всі машини в його гаражі були повністю заправлені.

Нотатки Редагувати

  • У деяких місіях бензин не скінчується, не дивлячись на миготливий індикатор, а в інших — його споживання зовсім вітсутнє.
  • Після обстрілу бензобаку з вогнепальної зброї витрата бензину зростає. На цьому ефекті ґрунтується завдання Пробитий бензобак режиму Велика прогулянка.
  • Машини, запозичені з автомобільного трафіку, частенько бувають із майже порожнім баком.
  • Економічний стиль водіння з реального життя працює і в грі.
  • При відсутності автозаправника на робочому місці, запас бензину поповнити все ж таки можна.
  • Якщо наїхати на автоколонку машиною, обидві вибухнуть.
  • В розділі Везе ж покидьку! витік палива з пошкодженої цистерни зіграв свою фатальну роль в загибелі Серджіо Морелло.
  • Коли бензин закінчується на ходу, Том говорить: «Виходимо, бак порожній». Якщо ж спробувати завести машину з порожнім баком, Том скаже: «Бензин скінчився, виходьте».
  • На території багаторівневої парковки, а також в міському порту можна знайти "вогненебезпечні" бочки, які можуть стати причиною вибуху.

Галерея Редагувати

Mafia Ⅱ Редагувати

Ситуація аналогічна тій, що була в першій частині гри, тільки автомобіль не глухне, а просто дуже повільно їде. Автомобіль буде автоматично заправлений вище середнього, якщо він знаходиться в гаражі (тільки в DLC).

Талони на бензин напряму пов'язані з одним із розділів гри.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі