FANDOM

Берлін (нім. Berlin [bɛɐ̯ˈliːn]) — згадуване місто у грі Mafia Ⅱ, столиця сучасної Німеччини (на момент початку гри — Третього Рейху).

Історія Редагувати

Підстава Редагувати

00.Карта Берліна, X ст. (доп.)

Карта Берліна, X століття

Місто Берлін виник з парного міста Берлін-Кельн. Кельн був розташований на острові на річці Шпрее, а Берлін навпроти нього, на східному березі. Кельн вперше згадується в 1237 році (28.10), Берлін — в 1244 році (26.01). У 1307 році обидва міста були об'єднані й була побудована загальна ратуша.

Епоха курфюрстів Редагувати

00.Фрідріх I (доп.)

Фрідріх I

У 1415 році курфюрст Фрідріх I заснував маркграфство Бранденбург і правив у ньому до 1440 року. З цього часу члени династії Гогенцоллернів правили в Берліні аж до 1918 року, спочатку як маркграфи землі Бранденбург, потім як королі Прусії і нарешті як німецькі імператори (кайзери). Міські жителі не завжди вітали такі зміни влади. Наприклад, у 1448 році згадуються міські заворушення проти будівництва замку курфюрстом Фрідріхом II Залізним. Однак цей протест не увінчався успіхом, а населення, в свою чергу, позбулося багатьох економічних і політичних свобод. У 1451 року Берлін був проголошений містом-резиденцією бранденбурзьких маркграфів і курфюрстів і втратив свій статус вільного торгового міста.

Тридцятирічна війна (між 1618 і 1648 роками) сильно позначилася на місті: була зруйнована третина будинків, місто втратив половину мешканців. Фрідріх Вільгельм, відомий як Великий курфюрст Брандербурзький, у 1640 році прийняв правління від свого батька. Його політика характеризувалася стимулюванням імміграції та високим ступенем релігійної толерантності. Вже на другий рік свого правління він заснував передмістя Фрідріхсвердер, Доротеенштадт і Фрідріхштадт.

Столиця нацистської Німеччини Редагувати

00.Наступ американських військ (доп.)

Наступ американських військ на Берлін

У 1933 році після приходу до влади націонал-соціалістів Берлін став столицею нацистської Німеччини. В 1936 році в Берліні пройшли літні Олімпійські ігри, які були використані нацистами в пропагандистських цілях. Під керівництвом Альберта Шпеєра був розроблений генеральний план забудови Берліна як майбутньої «столиці світу — Germania». У 1945 році Берліну були заподіяні серйозні руйнування від бомбардувань, артилерійських обстрілів і вуличних боїв.

Після Другої світової війни Редагувати

00.Радянські війська в Берліні (доп.)

Радянські війська в Берліні

Під час війни та після її закінчення велика частина Берліна була зруйнована в результаті численних бомбардувань і вуличних боїв 1945 року. Після взяття міста Червоною армією і повної та беззастережної капітуляції Німеччини Берлін, як і вся Німеччина, був розділений на чотири сектори під іноземним правлінням.

Падіння Берлінської стіни. Сучасний Берлін Редагувати

00.Падіння Берлінської стіни (доп.)

Падіння Берлінської стіни

Берлінська стіна впала тільки в 1989 році під тиском населення НДР, і сталося це завдяки відмові Радянського Союзу втручатися у внутрішні справи НДР. 3 жовтня 1990 року НДР приєднується до зони дії Основного закону ФРН. Німеччина стала єдиною державою. У 1991 році бундестаг прийняв рішення про майбутній переїзд в Берлін і тим самим підвів підсумок дискусії про місцезнаходження столиці об'єднаної Німеччини. 1 вересня 1999 року уряд і парламент Німеччини приступили до роботи вже в Берліні.

У Берліні розташовані посольства 147 держав.

Появи Редагувати

Берлін згадується в Mafia Ⅱ газетярами Empire Times, які розповідають про випуск від 20 лютого 1945 року.

Галерея Редагувати

П · О · Р Міста й країни
США Лост-Хевен  · Емпайр-Бей  · Новий Орлеан  · Беркланд  · Чикаґо  · Луїсвілл
Італія (Сицилія) Палермо  · Сан-Челесте  · Сан-Мартіно
Чехословаччина Брно
СРСР Ялта
Німецька імперія (Третій Рейх) Дрезден  · Берлін

Випадкова вікі