FANDOM

00.Бомбардування мосту (головна)

Бомбардування мосту — завдання режиму Велика прогулянка у грі Mafia: The City of Lost Heaven.

Опис Редагувати

Завдання береться в квестовика №11 (див. карту) в Нью-Арку, біля центрального госпіталю.

Мета: необхідно перегнати Bolt Ace Coupe через міст Терранова.

Дистанція невелика, часу достатньо, але дирижабль, що навис над мостом, починає бомбардування, як тільки ви з ним зрівняєтеся. Крім того, обіграна властивість цієї машини глухнути на занадто великій для неї швидкості. Виконання цього завдання багато в чому залежить від випадку.

Нагорода: Black Metalу кінці пройденої дистанції — направо після мосту Терранова, за невеликою будівлею на околиці Чайнатауна.

Проходження (поради) Редагувати

  • Увімкніть обмежувач швидкості, оскільки Bolt Ace після 60 км/год починає глухнути (однак після виконання місії він не глохне навіть на своїй найвищій швидкості).
  • Для подолання мосту можна їхати по самому краю (ліворуч, бо праворуч — заважає трамплін), уздовж бічних огороджень — через малу ширину машини бомби можуть майже не зачіпати гравця.

Нотатки Редагувати

  • Є хитрість, що дозволяє полегшити виконання завдання: до моменту взяття квесту відштовхайте Bolt Ace за міст (краще за все якомога ближче до фінішу, бо потім може не вистачити часу), візьміть завдання, перетніть "полігон" на будь-якій швидкій машині (найкраще це зробити на Lassiter V16 Fordor), пересядьте в потрібну та завершіть квест.

Галерея Редагувати

П · О · Р Завдання Великої прогулянки
Оуквуд Вбити Швидкого Гонзалеса
Оук-Хілл Розмінування
Хобокен Заміна гоночних болідів  · Вантажівка з вибухівкою (на час)  · Пробитий бензобак  · Переслідування літака  · Спотворення огляду
Діловий район Вантажівка з вибухівкою  · Вбивство снайперів
Нью-Арк Переслідування невидимки  · Бомбардування мосту  · Бомби в таксі
Центральний острів Доставка коробки
Чайнатаун Морський монстр
Мала Італія Телефонні будки
Робочий квартал Переслідування НЛО  · Вбивство гангстерів  · Вибухаючий спорткар  · Вогняна турбіна

Випадкова вікі