FANDOM

Бомба під сидінням — останнє завдання Джузеппе в DLC Joe’s Adventures.

Сюжет і проходження Редагувати

Джузеппе доручив доставити кинутий автомобіль в гараж, попередивши, що якась вона підозріла — вона виявилася замінована. Сівши в автомобіль, дотримуйтеся швидкості вище 35 миль на годину. Якщо ви більше трьох секунд будете їхати нижче цієї швидкості, то машина вибухне. Довезіть машину до гаража Чарлі. По червоній маршрутної смузі Їдьте не рекомендується, там купа поворотів, на яких доведеться зменшити швидкість. Виїжджайте на північне шосе і женіть до Чарлі, але так дорога буде дліньше. На шосе можна легко притримувати швидкість приблизно 60-70 миль/год, але краще не лихачити. Не забувайте користуватися гудком.

Підганяйте до Чарлі і швидко натискайте"E", інакше машина вибухне, і доведеться починати спочатку.

Цікаві факти Редагувати

  • Не зовсім зрозуміло, яким чином Чарлі знешкодив машину, адже коли вона заїде в гараж їй доведеться зупинитися, і все злетить у повітря.
  • Це завдання відсилання до фільму Швидкість, подібне завдання є у великій прогулянці в першій грі.
  • Для мешьше ймовірності вибуху бомби краще їхати по прямій дорозі і робити менше поворотів.

Випадкова вікі