FANDOM

«На вас так цікаво працювати, бос»
— © Томмі, після початку перестрілки
«Вперше в житті я гримнув людину без штанів!»
— © Томмі, після вбивства Карло

Бон Апетит!тринадцятий розділ гри Mafia: The City of Lost Heaven.

Сюжет Редагувати

Минуло ще два роки. За цей час Том одружився на Сарі, й у них народилася дитина. Якось днем, Томаса, що зайшов в бар, зустрічає містер Сальєрі. Він каже, що Томмі якраз вчасно. Справа в тому, що Дон вже тиждень чекав, щоби відвідати ресторан Пепе. Оскільки його особистий охоронець, Карло, захворів, Енніо просить Тома з'їздити з ним. Дон заздалегідь запитує Томмі, чи є у нього дуло. Вони їдуть на особистій машині Дона — Lassiter V16 Roadster.

За ланчем Дон і Томмі базікають про різне. Сальєрі цікавиться, чи сподобалися Тому страви Пепе. Той відповідає, що це — один із кращих ресторанів Лост-Хевена, і додає, що потрібно буде обов'язково запросити сюди Сару. Дон відповідає: «О так, неодмінно, Томмі. Тільки дивись, як би Сара не образилася, що готує гірше Пепе!». Раптом до закладу під'їжджає кілька машин, з них виходять озброєні люди, які починають поливати вогнем усю будівлю. Том встигає перекинути на бік стіл, щоби використати його як захисток. Один із солдатів Морелло закидує у заклад гранату, котра розносить ресторан вщент (Енніо і Томас дивом залишаються живими, хоча Дон після вибуху ледь чує). Сальєрі, озброївшись револьвером, каже, щоби Том вирушив через задні двері ресторану й обійшов цих покидьків із тилу, а він тим часом відверне на себе їхню увагу.

Том виходить через задні двері, вбиває ґанґстера у провулку і обходить інших збоку. Таким чином, Томас знищує агресорів. Сальєрі говорить, що це вже відкрите оголошення війни з боку Морелло. І ще: є всього одна людина, яка знала, куди направиться Сальєрі сьогодні вдень — це Карло, особистий охоронець Дона. Ще й відпросився з роботи, щоби не потрапити під кулі й не викликати підозри. Сальєрі говорить, що його також необхідно усунути. Дон обіцяє виділити грошей на ремонт ресторану "бідного" Пепе.

Будинок Карло знаходиться в Малій Італії, біля Західного мосту Маршалла. Томас і Сальєрі відправляються туди. Томмі вибиває двері квартири зрадника, але той, в одних трусах, вискакує на вулицю. Спустившись за ним у двір, Том вбиває зрадника, озброєного револьвером, а потім позбавляється трьох його дружків, що приспіли на допомогу. На виході з дому Карло, між Сальєрі й Томасом йде іронічний діалог…

Наприкінці розділу нам показують кат-сцену в порту, в якій Морелло сповіщають про провал замаху на Сальєрі. Дон нагадує свому братові про війну, що розгорається, і застерігає його, щоби той тепер був ще обережнішим.

Проходження (поради) Редагувати

  • Під час перестрілки можна скористатися двома шляхами, щоби визволити Дона: через провулок або прохідний під'їзд, двері якого праворуч. Другий шлях небезпечніше, але можна туди заявитися, щоби відвернути автоматників від персони Сальєрі, повернутися й пройти в провулок. Також, якщо відразу спробувати обійти супротивників через провулок, є ризик, що ґанґстери в цей час пройдуть по прохідному під'їзду й вб'ють Сальєрі.
  • Ґанґстер, що знаходиться зліва в провулку, не буде стріляти в Тома, якщо той не дістане зброї. Це дасть можливість спокійно завалити його ззаду й забрати Томпсон.
  • Один із ґанґстерів може вичікувати в під'їзді на другому поверсі — будьте уважні.
  • У ресторані є аптечка на 25 одиниць. Після вбивства останнього ґанґстера вона стане недоступною (майже одразу починається заставка).

Нотатки Редагувати

  • В бета-версії гри машиною Сальєрі була Lassiter V16 Phaeton. Це можна зрозуміти за деякими трейлерами та по завантажувальному скриншоту в меню.
  • Якщо при русі в машині включити вид спереду, то можна побачити обличчя Тома, явно незадоволеного цим дорученням від Дону. Сальєрі ж спочатку веселий, але якщо їхати надто довго, врізатися або вступати в сутички з поліцією, він буде ставати все похмурішим і похмурішим.
  • Сцена в італійському ресторані Пепе — відсилання до схожої сцени перестрілки з ґанґстерського фільму Ревучі двадцяті. Примітно, що героїв фільму так само здав конкурентам свій.
  • Під час скриптового ролика, люди Морелло ставлять одну машину під кутом до тротуару і не закривають двері, проте, коли гра триває, обидва Schubert Extra Six стоять рівно у бровки й двері в них закриті.
  • Єдиний розділ, у якому Сальєрі за сюжетом дістає свою особисту зброю — Magnum 27.
  • Перевернутий дерев'яний стіл — явно "бутафорське" укриття від граду кулеметних куль. Ця сцена дуже нагадує подібний трюк із багатьох фільмів, де вона більш виконує візуальний эфект.
  • У дворі ресторану є неагресивний собака. Втім, якщо його вдарити, то він вас таки вкусить.
  • Якщо обшукати труп одного із ґанґстерів, можна знайти гранату.
  • Після "обіду" в ресторані автосервіс Бертоне відкритий, але всередині немає ні машин, ні самого Луки. Можливо, він став жертвою крадіжки, і всі автомобілі були викрадені, оскільки на початку розділу ворота автосервісу були закриті.
  • Особистий охоронець дона Сальєрі, Карло — відсилання до охоронника-зрадника дона Віто Корлеоне, Полі Гатто, з роману Хрещений батько. Він прикинувся хворим і не поїхав зі своїм босом, якого хотіли вбити кілери з іншого клану. Зрадник був згодом убитий.
  • Якщо звернути увагу на кімнату квартири Карло, то на столі, що стоїть ліворуч, можна помітити ціну за зраду Дона — велику пачку грошей. Ймовірно, її якраз і перераховував Карло перед тим, як у двері постукав Сальєрі.
  • На верещання жінки Карло, Сальєрі відповідає: «Замовкніть, леді, а то ви будете наступною!».
  • Якщо Карло мертвий, а його дружки — ще ні, то Сальєрі все одно буде кричати: «Убий негідника, Том!» та «Не будь ідіотом, пристрели скотину!».
  • По завершенні розділу, Lassiter V16 Roadster буде доданий у гараж без навички викрадення. Однак це можна виправити в ході місії — перед візітом до Карло потрібно залишити машину у дворі бару Сальєрі. Причому, до гаража будуть додані два таких автомобілі.

Галерея Редагувати

П · О · Р Розділи Mafia
Навчання Навчання
Вступ & Пролог Неможливо відмовитися  · Людина, що біжить: частина 1 & Людина, що біжить: частина 2  ·
Вечірка з коктейлями  · Нескладна робота
Інтермеццо Ⅰ Чесна гра: частина 1  · Чесна гра: частина 2  · Сара & Пора призвичаюватися  · Путана & Святий отець
Інтермеццо Ⅱ Заміська прогулянка  · Омерта  · Візит до товстосумів  · Угода століття!
Інтермеццо Ⅲ Бон Апетит!  · З днем народження!  · Везе ж покидьку!  · Вершки суспільства
Інтермеццо Ⅳ Перевибори  · Чисто для розрядки  · Невеличка халтурка  · Декаданс
Епілог

Випадкова вікі