FANDOM

Бордель — заключна місія в Joe’s Adventures.

Сюжет і проходження Редагувати

Джо хоче поговорити з Рокко щодо останніх робіт.

Ідіть до VIP-кімнати, минаючи загальний зал, сцену і коридори. Розпочнеться маленька кат-сценка, в якій Рокко у Джо запитує, як все пройшло. Джо відповідає, що не фонтан, і що він потрапив у засідку. Рокко залишає розмова"на потім"і виходить з кімнати, наказуючи вбити Карло, Едді і Джо. Пораненим залишається тільки Карло, Едді і Джо побігли за Рокко, вбиваючи всіх ворогів на шляху.

Едді буде постійно журитися фразами, типу:""Чорт забирай, це був мій улюблений бордельчик"".

Коли ви опинитеся в гримерці, Едді запропонує вибрати: хто з вас буде атакувати з залу, а хто зі сцени."Підкріпіться"біля барної стійки, якщо мало здоров'я.

Тепер вибігайте з борделю, як тільки вб'єте у ньому всіх. Джо разом з Едді поїдуть за Рокко.

Рокко зупинився біля будівництва. У маленькому ролику Едді каже Джо, щоб він убив Рокко. На питання:"Допомогти не хочеш?"Джо отримує відповідь, що Барбаро робить справу, а його захищають від Клементе.

Джо входить на будівництво і починає перестрілку, тепер один…

Він розстрілює величезна кількість ворогів і поступово піднімається все вище і вище, до Рокко. На верхніх поверхах будівництва з'являться вороги, одягнені в бронежилети, однак голова у них не захищена, і якщо ви не хочете витратити 100 патронів убивши одну людину, цільтеся виключно в голову.

Врешті-решт, Джо добирається до Рокко, він скидає зрадника з даху. Рокко падає прямо на капот машини Едді і"розмазується"по ньому.

Епілог доповнення:"Спойлер!"Джо входить в бар "У Фредді" (яким заправляє Цибулі). Хлопці Луки вже хочуть вставити у Джо свинцю, однак їх зупиняє сам Лука, увійшов Фальконе, щоб домовитися щодо недоторканності Барбаро.

Гра сповіщає нас про кінець доповнення, ви можете пройти будь-яку місію заново.

Примітки Редагувати

  • Входячи в бордель, можна побачити безліч людей Клементе.
  • В борделі противники — особисті підручні Рокко, люди Клементе і деякі люди Вінчі.
  • На будмайданчику можна помітити пов'язаних людей Клементе і то як підручні Рокко їх вбивають. Схоже, Рокко уклав з Клементе угоду і кинув його, вбиваючи солдатів Клементе.
  • Єдиний момент у грі, де ми можемо увійти в бордель.

PlayboyРедагувати

У цій місії 2 журналу:

1. Перший журнал знаходиться на дивані в коридорі на самому початку місії після входу в бордель.

Цей журнал можна підібрати тільки в цій місії.

2. Другий журнал знаходиться на сходовій клітці на сьомому поверсі в недобудованому будинку, де згодом після борделю продовжиться перестрілка.

Випадкова вікі