FANDOM

Бо Діддлі — американський співак, гітарист, автор пісень.

Біографія Редагувати

Початок кар'єри Редагувати

Народився в МакКомб, штат Міссісіпі під ім'ям Еллас Ота Бейтс, виховувався двоюрідним братом матері Джузі Макденніелом, чиє прізвище і перейняв Еллас. У 1934 році його сім'я переїхала в негритянський район Чикаго, де в своєму імені"позбувся"від слова"Ота"і став відомий як Еллас Макденніел, поки його музичні амбіції не змусили його сформувати свій імідж. У Чикаго він був активним парафіянином місцевої баптистської церкви Ебенейзер, де він навчився грати на тромбоні і скрипці. Потім директор місцевої музичної школи запросив Еллас в оркестр для осіб, молодше 18 років. Еллас любив ритмічну музику, тому з часом він зацікавився гітарою. Натхненний концертом Джона Лі Хукера, він, крім підробітку теслею і механіком, грав на гітарі на вулицях з друзями, в тому числі з Джеромом Гріном. Влітку 1943 року він грав на Ринку Максвелла разом з Ілром Хукером. У 1951 році він грав на вулиці разом з Рузвельтом Джексоном (басист) і Джоді Вільямсом (навчив Еллас грати на гітарі).

Середина кар'єри Редагувати

Макденніел взяв сценічний псевдонім"Бо Діддлі". Про те, чому Еллас взяв саме цей псевдонім, ходять суперечки. Діддлі стверджує, що прізвисько йому дали однолітки, коли він з кимось посварився."diddley bow"- американський музичний інструмент африканського походження, створений за типом музичних інструментів, знайдених на узбережжі Західної Африки. В американському сленгу фраза"Bo Diddly"означає"абсолютно нічого"​​- цей вислів з'явилося на початку XX століття. 20 листопада 1955, він з'явився на шоу Еда Саллівана, популярному телевізійному вар'єте -шоу, де Ед виступав у ролі"злого господаря"."Я заспівав дві пісні і він розсердився"- пізніше згадав Бо Діддлі. Ед Салліван сказав, що я був одним з перших кольорових хлопчиків, які бували у нього на шоу. Діддлі був чудовим оповідачем, чиї історії змінювалися час від часу. Бо продовжував писати хіти до 50 -х і навіть 60 -х років. Він випустив 11 повноцінних альбомів за цей час. У 1963 році Діддлі виїхав в гастрольний тур з Everly Brothers і Літл Річард ом. Rolling Stones, які були ще маловідомими, з'явилися на великій сцені в якості"розігріву публіки". У 1956 році разом з Джоді Вільямсом написав пісню"Love Is Strange". Переїхавши до Вашингтона, він створив першу студію домашнього звукозапису.

Кінець кар'єри Редагувати

Протягом десятиліть місця виступів Бо Діддлі варіювалися від інтимних клубів до стадіонів. З 1971 по 1978 Бо живе в Лос- Лунас, штат Нью -Мексико. Служив протягом двох років заступником шерифа. За цей час у нього було три службових машини. Наприкінці 1970 -х, Діддлі покинув Лос- Лунас і переїхав в Хоторн, штат Флорида. У 1979 році був на розігріві у групи"The Clash", яка гастролювала по США. Вони брали участь у концерті"Легенди Гітари". 2 червня 2008 Бо Діддлі помер від серцевої недостатності у своєму будинку в Арчер, штат Флорида.

В Mafia Ⅱ Редагувати

Бо Діддлі виконав пісні Bo Diddley і Who Do You Love, які звучать на Delta Radio.

Mafia III Rolling Stones  · The Animals  · Джимі Хендрікс

Випадкова вікі