FANDOM

Брайан О'Ніл — персонаж комп'ютерної гри Mafia Ⅱ.

Біографія Редагувати

Діптон і Кінгстон — найстаріші райони Емпайр- Бея, і тамтешня банда О'Ніл має давню історію. Брайан О'Ніл — онук Джиммі О'Ніла, ватажка колись могутньої ірландської банди Емпайр- Бея. Клан О'Ніл влаштувався в місті ще на початку XIX століття. Але ці часи давно позаду: різношерста банда невдах і"васалів"Брайана не піднімається вище імпульсивних і агресивних витівок. Мозгов у нього мало, а дурі предостатньо, тому його така собі"спеціальність"- пограбування вітрин, крадіжки зі зломом, грабежі, розбій… Та що завгодно, лише б натрясті грошей на велику пиятику з продажними дівками, не використовуючи мізки і застосовуючи грубу силу.

При черговому пограбуванні, при недовгою перестрілки з поліцейськими, його заарештовують і переводять в Хартманнскую федеральну в'язницю, де він і зустрічає людину, якого Брайан вважає винним у невдалому пограбуванні, Віто Скалетті .

Цікаві факти Редагувати

  • У реальності існує маловідомий актор Брайан О'Ніл.
  • Тюремний номер О'Ніла -19475.
  • В Empire Times згадується"нахабний грабіжник", якому дали 20 років терміну. З цього опису більше всіх підходить саме Брайан. Виходить, він вийшов би на свободу тільки в 1965 році.
  • В 6 чолі Віто Скалетта, після вбивства Брайана, каже, що так ніхто і не дізнався"чия це робота". Дивно те, що через 6 років, двююродний брат О'Ніла, Міккі Дезмонд підпалює віллу Скалетті, бажаючи помститися за брата.
  • Брайан знайомий з Джо Барбаро.
  • Він коротко з'являвся в трейлері Mafia Ⅱ, коли Віто вдарив його в обличчя. Однак ця сцена відбувається в якомусь складі, але насправді вона сталася у в'язниці під час самого ігрового процесу.
  • Його зображення використано для іконки одного з Steam — досягнень.

Випадкова вікі