FANDOM

Брати Міллс (англ. The Mills Brothers) раніше відомі як Four Kings of Harmony — чотири брата — музиканта, американські джазовий і поп- вокальний квартет XX століття. Введені в Зал Слави в 1998 році.

Біографія Редагувати

Початок кар'єри квартету Редагувати

Всі учасники групи народилися в Пікуа, штат Огайо. в 25 милях (40 км) на північ від Дейтона. Джон -старший був батьком інших учасників колективу, володів перукарні і заснував квартет"Four Kings of Harmony". Джон -старший був сином Вільяма Хатчінсона Міллса і Сесілії Сіммс, які жили в Белефонте, Пенсільванія. Коли хлопчики виросли, вони стали співати в церквах в Пікуа. Після уроків в гімназії на Спрінг Стріт, вони збиралися перед перукарні свого батька і співали і грали перехожим. Вони влаштували конкурс оперного театру в Пікуа, але Гаррі втратив свою каз у (ті, хто не зрозумів що це, читайте тут). Він склав руки, наслідуючи грі на трубі. Його брати підхопили ідею і теж стали наслідувати грі на інструментах, поступово навчилися своїм голосом імітувати різні звуки інструментів. Вони виступали в театрі"MidWest"на вечірках і шоу і стали добре відомими музикантами, завдяки джазовому співу і здатності наслідувати музичним інструментам своїми голосами.

Середина кар'єри квартету Редагувати

У 1928 році брати супроводжували оркестр Гарольда Грінмейера в Цинцинаті для запису на радіостанцію WLW. Оркестра на записи не було, але брати були. Вони швидко стали місцевими радіозвезди і отримали велике визнання, коли Дюк Еллінгтон і його оркестр виступали в Цинцинаті. Їхня перша запис для Brunswick Records, що носить назву"Tiger Rag"стала бестселером. На цій же студії вони записали такі пісні як"Goodbye Blues","Nobody’s Sweetheart","Ole Rockin ' Chair","Lazy River","How’m I Doin '"та інші. У 1950- х вони уклали контракт зі студією"Decca". Найцікавішим було те, що при записі пісень брати не використали інструментів, крім однієї гітари. У 1936 Джон -молодший помер і його замінив Джон -старший.

Військові роки Редагувати

У 1939 році група успішно гастролювала по Європі. Херберт згадує:

-"Ми виїхали з Англії за три дні до оголошення Німеччиною війни і на човні переправилися до Австралії. За кордоном ми були два місяці з 1940 року, а потім повернулися до Південної Америки. Так і було до 1941 року. Тоді в моду входили"Ink. Sports", а про нас ніби як забули."

У період між смертю Джона -молодшого і їх повернення в Штати, вони перезаписали сингл"Lazy River". За ним пішли сингли"Someday You’ll Want Me to Want You, ""Swing Is the Thing, ""Long About Midnight, ""Organ Grinder’s Swing, "і"The Song is Ended."Разом з Дюком Еллінгтон записали свінг -версію пісні"Caravan"і випустили альбом класичної музики"South of the Border, "з яким гастролювали по Південній Америці. Гаррі потім був покликаний в армію на рік і йому на заміну поставили Джина Сміта.

Повоєнні роки Редагувати

Входження в моду рока мало змінило популярність братів Міллс. Сингл"Glow Worm"дістався до першого рядка чартів в 1952 році. Також в UK чарті він добирається до десятої строчки в січні 1953 року. У 1957 році Джон -старший, якому на той момент було 68 років, припинив гастролі групи. Брати Міллс стали гостями таких передач як"The Jack Benny Show","The Perry Como Show","The Tonight Show","The Pat Boone Chevy Showroom","The Dean Martin Show"і"The Hollywood Palace". Останнім великим успіхом братів став рімейк синглу"Cab Driver", записаний в 1968 році. Її написав Карсон Паркс, який минулого року написав"Somethin ' Stupid"для Френка Сінатри і його дочки Ненсі.

Кінець кар'єри квінтету Редагувати

Гаррі майже втратив зір через діабет. Тріо Херберт, Гаррі і Дональд продовжували виступати аж до смерті Гаррі в 1982 році. Херберт і Дональд виступали до 1989 року коли помер Херберт. Дональд виступав з продовженням роду — з сином Джоном III. У 1998 році в Академії звукозапису Дональд представляв свою групу на врученні Греммі як єдиний живий член. Премія була вручена за життєві досягнення. Після смерті Дональда від пневмонії в 1999 році Джон III почав гастролювати під назвою"The Mills Brothers"з Елмером Хоппером.

В Mafia Редагувати

Брати Міллс виконали композиції Caravan, Chinatown, My Chinatown, Tiger Rag, Moanin ' for You, You Rascal You і Out For No Good, які звучать в саундтреку гри.

Mafia III Rolling Stones  · The Animals  · Джимі Хендрікс

Випадкова вікі