FANDOM

Брат і сторож — остання місія, видавана Селом Гравіна.

Проходження Редагувати

Як тільки ви взяли завдання, їдьте прямо до спиртзаводу, який фігурував на чолі "Циркуляркаоригінальній грі. Тільки зайшовши на спиртзавод, відразу ж ховайтеся біля входу і відстрілюватися. Бажано пересуватися з укриття до укриття. Розібравшись з бомбистами на першому поверсі, просувайтеся на другий.

Тепер все стало ще складніше — бомбісти використовують дробовики і автомати. Розстрілюйте ворогів з вигідних позицій, яких на другому поверсі багато. Тут же буде і Дюк. Вбивайте його і просувайтеся на третій поверх.

Тут все просто і зрозуміло — кілька ворогів, що охороняють вхід на четвертий поверх. З ними ви легко впораєтеся (бажано використання швидкострільного зброї, дробовик або гвинтівки в цій місії взагалі не допоможуть).

На четвертому поверсі вас відразу ж чекатимуть два- три бомбиста. Вбивайте їх і просувайтеся далі. На поверсі також багато укриттів і мало відкритих просторів, що безсумнівно вам на руку. Заходьте в маленьку зелену двері, за якими — сходи на останній, п’ятий поверх.

Тут буде зовсім небагато ворогів, так що ви легко впораєтеся. Наприкінці цього приміщення буде Елрой, який ховається за ящиками зі спиртом. Знищуйте його і решту бомбістів, і вирушайте в безпечну зону. Бомбісти знищені.

Випадкова вікі