FANDOM

Бріолінщіки ("Бунтарі без причини") — одна з банд Емпайр-Бею, вони тиняються в гаражах і на пустирях Мілвілл , де ганяються на тачках, пиячать і гуляють. Названо так, тому, що укладають собі зачіску спеціальним гелем, в народі це слово було названо як "набріолініти".

Історія появи Редагувати

Вперше своє волосся "набріолініли" два друга з Чикаго — Вільям Метьюс і Чарльз Монтес в 1948 році. Вони вирішили придумати новий стиль, коли побачили вимиту до блиску машину і хлопця з недоглянутою зачіскою який її протирав. Гель Вілл і Чарлі, створили на основі соняшникової олії і спеціальної суміші (2 яйця, гірчиця і цукор). Коли хлопці вперше вийшли в ньому на вулицю, всі перехожі були ошелешені. Люди не могли повірити своїм очам, що насправді є такі укладені і блискуче волосся. Трохи пізніше Вілл розповів своїм близьким друзям складу гелю для волосся, і вже через тиждень в суміші яку придумали Вілл і Чарлі, ходила вся молодь Чикаго. А через місяць, ідея хлопців настільки сподобалася оточуючим, що хлопці стали відомими на весь США. Мабуть під час популярності Вільяма і Чарльза, ідею підсікли і місцева банда Емпайр- Бея, і теж стала мазати собі волосся цим гелем. А щоб виділитися з натовпу і бути крутіше інших, вони одяглися у шкіряні куртки і байкерські чоботи, і назвали себе — бріолінщікамі. Їхні інтереси включали мотоцикли, гоночні машини і рок- н- рол. В 1951 -му році вони знищують вантажівку з сигаретами, що належить Едді Скарпіа, який охороняли Віто і Джо. Віто зміг об'єднатися зі Стівом і його людьми, тому, що братові Стіва бріолінщікі вибили три зуби і пограбували. Трохи пізніше Віто, Джо, Стів, Марті і люди Стіва знищили повністю всю банду.

Нотатки Редагувати

  • В Америці на рубежі 1950-х, дійсно з'явилася подібна цій суб- культура, серед північно- східній і південній молоді, а через кілька років і зовсім стала популярна майже серед всіх типів молоді. У 1950-60 роках вони були відомі більш ніж як капюшони. Їх так називали за трохи дивні зачіски, які були смазанності воском, пудрою або помадою.
  • Пізніше з'явився стиль"мастильник"- такі ж зачіски стали носити окремі типи молоді, що не мають ніякого зв'язку з суб- культурою.
  • Незважаючи на те що стиль"мастильник"був феноменом в американській культурі, схожі напряму були у Великобританії, Швеції та Австралії. У 1950- х, у Великобританії їх називали трохи по -іншому, а саме -"Рокеро".
  • Цілком можливо що вони співпрацюють з Бандою О'Ніла.
  • У деяких бріолінщіков такі ж текстури особи як і у членів Банди О'Ніла.
  • Назва"Бріолінщікі"походить від того що члени банди змащували волосся бріоліном.
  • Хоч територія брілінщіков і Мілвой але іноді вони заходять на територію сім'ї Клементе.
  • Іноді перебуваючи в центрі міста можна почути десь в далеке звук що розгониться хот- роду. Швидше за все це бріолінщікі.
  • У місії Невгамовні наздогнати бріолінщіков неможливо після того як вони підпалять вантажівку і їх машина завжди по скрипту зникне в тунелі, але буває на естакаді вони потраплять в аварію, і їх можна витягнути з машини і нічого не відбудеться.
П · О · Р Злочинні угруповання
Mafia Сім'я Сальєрі  · Сім'я Морелло  · Сім'я Пеппоне  ·
Хулігани  · Торговці алкоголем  · Мешканці в'язниці
Mafia Ⅱ
(DLC включно)
Сім'я Клементе (Сицилія)  · Сім'я Фальконе (Зрадники Фальконе)  · Сім'я Вінчі (Тюремна банда Лео)  · Сім'я Гравіна  · Сім'я Віццині  · Сім'я Лучано  · Сім'я Моретті  · Комісія  · Бріолінщіки  ·
Банда Еріка  · Банда О'Ніла (Банда Броді)  · Бомбісти (Привиди)  · Тонги (Тюремні тріади)
Mafia Ⅲ Сім'я Маркано  · «Чорна мафія»  · Італійське угруповання  · Ірландське угруповання  · Гаїтянське угруповання

Випадкова вікі