FANDOM

Будівельний ділянку — місце в Mafia Ⅱ.

Опис Редагувати

Недобудована будівля в Мідтауне. Раніше тут був житловий будинок, однак його зруйнували. Те що залишилося від будинку викупила мафія, і почала перебудовувати його в високу будівлю. На даний момент будівля належить дону сім'ї Вінчі, Френку Вінчі. Це доводить те, що Френк також володіє легальним бізнесом. Це місце прекрасно підходить для допиту полонених: мала ймовірність втекти, крики полоненого ніхто не почує, що ще потрібно?

У будівлі відбудовано вже 9 ​​поверхів. У двох самих верхніх тільки ще закінчили каркас стін. З 7 -ого та нижче поверхи добудовуються. Тільки парадний вхід вже практично завершено. Судячи з усього, тут будується якийсь розкішний заклад. Дуже ймовірно, що це готель, адже на верхніх поверхах буде дуже багато невеликих кімнат. Якщо добре придивитися, то сама будівля зсередини дуже нагадує готель"Герб Емпайр".

Поява Редагувати

Перший раз будівля буде фігурувати в розділі"Сходи в небо". Там Вінчі допитує Віто і Джо. Але ті збігають, перебивши всю охорону.

Другий раз будівлю побачимо в DLC Joe’s Adventures. Рокко підставляє сім'ю Фальконе. Він упевнений, що вб'є Джо, Едді і Карло, але він виявився неправий, і йому доводиться змотуватися до цього будівництва. Джо вистежує його і вбиває.

Різниця в двох цих місіях в тому, що в першій герої поступово спускалися вниз, а в другій — піднімалися вгору. Будівля дуже добре охороняється, що роблять ці завдання дуже складними у виконанні.

Цінні знахідки Редагувати

Основна стаття: Журнали Playboy

Mafia Ⅱ Редагувати

У будівлі знаходяться 3 журналу Playboy, і знайти їх можна тільки в місії"Сходи в небо".

Дівчина № 44: Після того як ви звільнили Джо, ви зможете знайти на верхньому поверсі у правому кутку один з журналів (якщо дивитися від початкової точки).

Дівчина № 37: Після того, як ви зійдіть вниз на пару прольотів, зліва буде журнал на піддонах.

Дівчина № 38: У самому кінці кімнати, поруч з ящиками і цеглою, прямо на підлозі.

Joe’s Adventures Редагувати

У DLC всередині ділянки можна знайти ще один журнал:

Дівчина № 19: Цей журнал ви можете знайти в одній з будівель після поєдинку. Там буде людина, яка запитує вас про Віто, після чого починає в вас стріляти. Цей журнал можна підібрати тільки в цій місії.

Цікаві факти Редагувати

  • Невідомо, як стройка перейшла від Фальконе до Вінчі. Швидше за все, після смерті Рокко (якщо бути точніше"Зрадників Фальконе") стройка виявилася занедбаною і її виявила родина Вінчі.
  • Прогрес будови між 1950 і 1951 ах не видний, стройка зупинена вже як мінімум рік.
  • На першому поверсі можна знайти туалет.

Випадкова вікі