FANDOM

Біллі — персонаж гри Mafia: The City of Lost Heaven.

Біографія Редагувати

Біллі — один з ватажків хуліганів і близький друг Джонні. Син міського радника і його дружини Агнес. Завдяки своїм спорідненості і вихованню, улюбленець Біллі сколотив зграю, яка займалася дрібним криміналом: розбоями, насильством, хуліганством.

У 1932 році шайка хуліганів на чолі з Біллі нападають на пару перехожих, ними виявляються Томмі і Сара. До нещастя для хуліганів Томмі не без праці б'є їх всіх і Біллі разом з парою побитих хуліганів тікають від парочки геть. Подія розв'язує так звану війну мафіозної сім'ї з угрупованням. Поли і Том розвідають, де знаходиться база шпани. Проникнувши туди, вони перебивають всіх, залишаються тільки Біллі і Джонні. Ті намагаються втекти на автомобілі, але, після деякої погоні, їх наздоганяють. Біллі добивають відразу, а Джоні, який виявляється без свідомості, залишають. Поли вважає, що він уже мертвий. Саме це і приносить великі клопоти в недалекому майбутньому для сім'ї Сальєрі. Джонні вбиває Томас Анджело на похоронах Біллі через кілька днів.

Нотатки Редагувати

  • За словами Священик а, Біллі є комусь братом. Якщо це не будь брат- християнин, то, можливо, є якась зведена або двоюрідна рідня, так як Радник пізніше розповість про Біллі як про єдиний сина. А може відсилання до бета-версії.

Випадкова вікі