FANDOM

Гаррі Лілліс Бінг Кросбі (англ. Harry Lillis"Bing"Crosby; 3 травня 1903 — 14 жовтень 1977) — американський співак і актор.

Біографія Редагувати

Початок кар'єри Редагувати

Бінг народився в Такомі, штат Вашингтон, США. Виріс у багатодітній сім'ї, що складається з 9 чоловік. Батько Гаррі Кросбі — Старший був американцем, мати була ірландського походження. У 1917 році Кросбі працював влітку в якості"хлопчика на побігеньках"в"Spokan Auditorium", де він дивився виступи різних артистів, у тому числі Ела Джонсона, який сподобався Кросбі своїм рекламним експромтом і пародією Гавайських пісень. Кросбі пізніше описав пісні Джолсона як"електричні".

Кар'єра Редагувати

У 1923 році Кросбі складався в музичній групі, що з старшокласників, які були молодші його самого. У 1925 році Кросбі сформував дует з Алом Рінкером, братом відомого співака Мілдред Бейлі. Поступово дует набирав популярність, в дует був запрошений Гаррі Барріс. 2 вересня 1931 Кросбі дебютував на радіо. До кінця року він підписав контракт з Brunswick Records і CBS Radio. 15 — хвилинна радіопередача Кросбі швидко стала знаменитою. Його пісні"Out of Nowhere","Just One More Chance","At Your Command"and"I Found a Million Dollar Baby (in a Five and Ten Cent Store)"були серед найбільш продаваних пісень 1931 року. У 1930 -х Бінг Кросбі був одним з найпопулярніших співаків Америки. Крім пісень, Кросбі непогано грав у кіно і був відомим ведучим на телебаченні того часу. Одна з найбільш примітних ролей Бінга у фільмі"Дорога на Балі".

Кінець кар'єри Редагувати

У 1974 році лікарі констатували грибкову інфекцію в правій легені Бінга Кросбі. У березні 1977 року, під час відеозапису концерту на честь 50 -річчя Бінга Кросбі в шоу -бізнесі, він мав необережність оступитися і впасти в оркестрову яму, отримавши розрив міжхребцевого диска. Після цього він пролежав місяць у лікарні. Його останній концерт був у Brighton Centre за чотири дні до смерті. 14 жовтня Бінг Кросбі помер від обширного інфаркту під час гри в гольф.

В Mafia Ⅱ Редагувати

Бінг Кросбі виконав пісні I Haven't Time To Be a Millionaire, Pennies from Heaven, I've Got A Pocketful Of Dreams, The Pessimistic Character, By the Light of the Silvery Moon, Victory Polka, які звучать на Empire Central Radio і Empire Classic Radio.

Mafia III Rolling Stones  · The Animals  · Джимі Хендрікс

Випадкова вікі