FANDOM

00.Вбивство снайперів (головна)

Вбивство снайперів — завдання режиму Велика прогулянка у грі Mafia: The City of Lost Heaven.

Опис Редагувати

Завдання береться в квестовика №9 (див. карту) у Діловому районі.

Мета: необхідно вбити з гвинтівки Мосіна трьох снайперів.

Вороги розташувалися з трьох сторін від початкового розташування Томмі, на дахах будівель, серед яких — головний поштамт. Вам дається п'ять патронів.

Нагорода: Manta Prototype, на цьому ж місці. Також — чудова зброя.

Проходження (поради) Редагувати

  • Припаркуйте свій автомобіль за призовим та використовуйте перший як прикриття, щоби снайпери не псували вашу майбутню машину (найкращим може бути Black Metal із завдання Бомбардування мосту, бо він непробивний для куль).
  • Сховатися від куль в машині можна абсолютно. А ось стріляти з неї слід із обережністю, бо при стрільбі вікно відкрите, і скрізь нього в Тома можуть попасти.
  • Постарайтеся зберегти патрони — вони можуть стати в нагоді, наприклад, в завданні Морський монстр.
  • Для суворих гравців: щоби не потрапляти під перші кулі снайперів, поки біжите за гвинтівкою, можна вбити їх із Томмі-гана, придбаного попередньо в іншій місії (або з Кольта M1911), зайнявши зручну позицію, при якій Томмі їх може дістати, а вони його — ні. Крім того, позиція може бути зручна ще й тим, що Тома буде бачити лише один снайпер.
  • Якщо вбити снайпера, коли він дивиться перпендикулярно балюстраді, є ймовірність, що гвинтівка впаде на землю. Таким чином Том може стати володарем 4-х гвинтівок.

Примітки Редагувати

  • Бонусна машина й гвинтівка, що притулена до неї, знаходяться на своєму місці ще до взяття завдання, але, на жаль, ні тим, ні іншим неможливо скористатися раніше часу.

Баги Редагувати

  • Якщо від'їхати на призовий машині перш, ніж взяти гвинтівку, то остання так і залишиться стояти, нібито притулена до машини.

Галерея Редагувати

П · О · Р Завдання Великої прогулянки
Оуквуд Вбити Швидкого Гонзалеса
Оук-Хілл Розмінування
Хобокен Заміна гоночних болідів  · Вантажівка з вибухівкою (на час)  · Пробитий бензобак  · Переслідування літака  · Спотворення огляду
Діловий район Вантажівка з вибухівкою  · Вбивство снайперів
Нью-Арк Переслідування невидимки  · Бомбардування мосту  · Бомби в таксі
Центральний острів Доставка коробки
Чайнатаун Морський монстр
Мала Італія Телефонні будки
Робочий квартал Переслідування НЛО  · Вбивство гангстерів  · Вибухаючий спорткар  · Вогняна турбіна

Випадкова вікі