FANDOM

00.Вбивство гангстерів (головна)

Вбивство ґанґстерів — завдання режиму Велика прогулянка у грі Mafia: The City of Lost Heaven.

Опис Редагувати

Завдання береться в квестовика №17 (див. карту) в Робочому кварталі, біля затишного провулку, знайомого гравцеві за розділом Чисто для розрядки.

Мета: необхідно вбити всіх ґанґстерів у провулку.

Зайдучи за ворота, ви попадаєте під кулеметний обстріл чотирьох ґанґстерів. Хапайте Томпсон з землі та — за діло! Після першого двору на вас чекають двоє хлопців у другому, також на верхньому ярусі. Розправившись із ними, слідуйте вздовж паркану й розправляйтеся з трьома хлопцями із дробовиками.

Нагорода: Black Dragon, також — чудова зброя.

Проходження (поради) Редагувати

  • Намагайтеся вести вогонь із такої позиції, щоби вас міг бачити тільки один автоматник.
  • Є ймовірність, що автоматники упустять свою зброю біля перил (для цього краще за все стріляти по ґанґстерах із такої позиції, щоби автоматник тримав кулемет ближче до перил). Таким чином Том може стати володарем 7-ми Томпсонів.
  • Один із них можна взяти, забравшись прямо на балкон (з торця відсутні перила; це той балкон, що виходить у боковий провулок із перегородкою). Щоправда, для цього прийдеться скористатися вантажівкою та легковою машиною. Спочатку — на легкову, потім — на вантажівку, й нарешті — на балкон.
  • Для такої місії бажано мати при собі гвинтівку Мосіна, придбану в одному із завдань, щоби можна було вбити автоматників здалеку задля меньшої для себе шкоди.

Нотатки Редагувати

  • Томмі-ган знаходиться на своєму місці ще до взяття завдання, але, на жаль, ним неможливо скористуватися раніше строку.

Галерея Редагувати

П · О · Р Завдання Великої прогулянки
Оуквуд Вбити Швидкого Гонзалеса
Оук-Хілл Розмінування
Хобокен Заміна гоночних болідів  · Вантажівка з вибухівкою (на час)  · Пробитий бензобак  · Переслідування літака  · Спотворення огляду
Діловий район Вантажівка з вибухівкою  · Вбивство снайперів
Нью-Арк Переслідування невидимки  · Бомбардування мосту  · Бомби в таксі
Центральний острів Доставка коробки
Чайнатаун Морський монстр
Мала Італія Телефонні будки
Робочий квартал Переслідування НЛО  · Вбивство гангстерів  · Вибухаючий спорткар  · Вогняна турбіна

Випадкова вікі