FANDOM

00.Вбити Швидкого Гонзалеса (головна)

Вбити Швидкого Гонзалеса — завдання режиму Велика прогулянка у грі Mafia: The City of Lost Heaven.

Опис Редагувати

Завдання береться в квестовика №1 (див. карту) в Оуквуді недалеко від будинку Томмі Анджело.

Мета: необхідно вбити Швидкого Гонзалеса, поки він не зник у річці.

Швидкий Гонзалес — це пішохід у спідній білизні. Складність у тому, що він має таку надзвичайно високу швидкість пересування, що аж ноги горять. Краще за все спробувати його збити, отже, під'їжджайте до квестовика на маневреній машині, наприклад, на Thor 812. Гонзалес з'явиться в декількох метрах від Томмі й відразу сигане з усіх ніг. Час не обмежений, отже, не метушіться — бігун стоїть на місці, якщо його не переслідувати.

Маршрут бігу завжди один: через квартали Ділового району, Міст Джуліано Гонзалес біжить на Центральний острів під міст до ріки. Краще за все відправитися прямо до мосту найкоротшим шляхом і порівнятися із втікачем. Слідуючи близько за ним, дочекатися, щоби він потрапив під машину, й добити його. Якщо його обігнати, розвернутися й рухатися назустріч, то легко промахнутися повз його зигзагоподібної траєкторії.

Нагорода: Flower Power на тому місці, де був отриманий квест.

Проходження (поради) Редагувати

  • Можна перекрити вихід із його будинку машиною і розстріляти жертву з пістолета. Він буде абсолютно безпорадний. Або розстріляти його здалеку, поки він не рухається.
  • Можна на самому початку не гнатися за ним, а просто об'їхати його по сусідній вулиці на машині, після чого розвернутися й поїхати йому назустріч по тротуару. Дуже велика ймовірність, що він потрапить під колеса.
  • Можна легко задавити його на мосту Джуліано. Гонзалес буде бігати від одного краю моста до іншого, не наїхати на нього практично неможливо.

Нотатки Редагувати

  • Ім'я втікача є відсиланням до мультперсонажу Speedy Gonzales.
  • Перший раз Гонзалес помер, виконуючи роль Карло.

Галерея Редагувати

П · О · Р Завдання Великої прогулянки
Оуквуд Вбити Швидкого Гонзалеса
Оук-Хілл Розмінування
Хобокен Заміна гоночних болідів  · Вантажівка з вибухівкою (на час)  · Пробитий бензобак  · Переслідування літака  · Спотворення огляду
Діловий район Вантажівка з вибухівкою  · Вбивство снайперів
Нью-Арк Переслідування невидимки  · Бомбардування мосту  · Бомби в таксі
Центральний острів Доставка коробки
Чайнатаун Морський монстр
Мала Італія Телефонні будки
Робочий квартал Переслідування НЛО  · Вбивство гангстерів  · Вибухаючий спорткар  · Вогняна турбіна

Випадкова вікі