FANDOM

Великий бос — остання місія Jimmy's Vendetta.

Проходження Редагувати

Тепер ви дізналися, хто стояв за всім цим. Це головний бос всіх банд в місті — суддя Хілвуд. Ця людина тепер ховається у своєму затишному особняку.

Місія почнеться у кіоск а в Грінфілде. Шлях для пішохода неблизький, тому легше сісти в будь-яку машину. Доїхавши до особняка, біля воріт Джиммі зустріне охоронців особняка c дробовиками і Томпсон. З ними буде і перший помічник судді. Розправившись з усіма, Джиммі піде далі.

Другий помічник ховається в лабіринті. У цьому вся і складність — у ГГ набагато зменшиться дальність огляду. Та й противники з дробовиками, які, м'яко кажучи, гарні в ближньому бою, дуже недоречно. Але всього одно, вбити всіх треба, з чим Джиммі справляється.

Третій помічник засів в особняку. Вірніше, в підпільному винному заводі. Головний вхід в будинок добре охороняється. Так що вирішувати гравцеві: обходити охоронців або вбити їх усіх. Убивши останнього помічника, залишиться тільки вбити самого суддю.

Суддя буде на першому поверсі, а якщо пощастить, то прямо над вами. Залишилося тільки його вбити, щоб покінчити з усім цим. Поранивши суддю, Джиммі підпалить будинок разом з ним. Jimmy's Vendetta пройдена.

Цікаві факти Редагувати

  • Особняк забагован в деяких місцях, мінус розробників.

Випадкова вікі