FANDOM

«У гаражі може бути щось цікаве — треба поглянути… Успіху, друже!»
— © Інструкція Полі біля воріт бару Морелло

Вечірка з коктейлямитретій розділ гри Mafia: The City of Lost Heaven.

Сюжет Редагувати

Полі і Сем допомагають Тому стати одним із сім'ї Сальєрі. Дон Енніо Сальєрі пропонує кандидату в мафіозо виконати перевірочне завдання: знищити або хоча б сильно пошкодити машини людей Морелло як помсту за зіпсоване таксі Анджело. Щоб усе пройшло гладко, з Томом їде Полі.

Полі знайомить Томмі із зброярем Вінченцо і з механіком Ральфом. Взявши у першого біту та коктейлі Молотова, а у другого — машину Bolt Ace, товариші відправляються до бару Морелло.

Діставшись туди, Полі помічає охоронця перед в'їздом на стоянку і каже, що Тому слід знайти обхідний шлях. Анджело заходить через бічні двері-калитку, оглушує охоронця ззаду та береться трощити машини. Коли Том закінчує з цим, разом з Полі вони благополучно повертаються до бару Сальєрі.

Після повернення в бар, Полі розповів Дону, що Том успішно справився с завданням: «Томмі — хлопець, що треба!». Дон Сальєрі поздоровляє Томаса зі своїм першим успіхом та приймає його у свою мафіозну Сім'ю. Дон пропонує Полі й Тому випити по чарці віскі, щоби відсвяткувати бойове хрещення Томаса Анджело як нового бійця мафії.

Проходження (поради) Редагувати

  • Вирубавши охоронця біля заднього входу, візьміть ящик недалеко від дверей і поставте його до дверей (варіант: відібрати чиюсь машину і подперти нею двері), та далі продовжуйте роботу.
  • Для виконання завдання достатньо розбити усі машини до відповідного повідомлення про необхідний рівень пошкоджень.
  • Можна розбити бітою лише одну машину, а дві інші — знищити коктейлями Молотова. Коли гравець почне бити другу машину, ґанґстери Морелло можуть це почути й вибігти до стоянки.
  • Не варто кидати коктейль Молотова в одну машину, сподіваючись, що станеться "ланцюговий вибух".
  • Однак, якщо взяти з гаражу той Falconer, можна ним, як бульдозером, зсунути всі машини разом та кинути в них коктейлі Молотова. Тоді ймовірність "ланцюгового вибуху" усіх трьох машин сильно збільшиться.
  • З гаражу на території парковки можна вікрасти незамкнений Falconer і повернутися на ньому до Сальєрі, машина додасться в гараж. Пізніше вона вам згодиться як більш маневрений автомобіль.

Нотатки Редагувати

  • У відеоролику на початку розділу, після кількох увідних пояснень Тому, можна почути звернення Сальєрі до нього у вигляді неперекладеного питання: «Capisci?». Це — італійське слово, що означає: «Зрозумів?».
  • Незважаючи на досвід водіння Falconer Yellowcar, коли Томмі ще був таксистом, викрасти подібну машину на вулицях міста неможливо. Мабуть, це пов'язано з тим, що Том тільки-но почав "кар'єру" ґанґстера і не насмілювався або не ризикував відбирати чужі машини або викрадати припарковані, поки мова не піде про серйозну роботу в Сім'ї.
  • Витративши коктейль на поліцейську машину, можна приїхати на вечірку зі Smith & Wesson 10.
  • Якщо вийти (разом із Полі) з машини раніше приїзду до бару Морелло, Полі буде весь час супроводжувати Тома, що може бути небезпечним для Полі (якщо ж вийти з машини вчасно, то Полі залишиться сидіти в машині, й ґанґстери Морелло його не чіпатимуть).
  • Охоронник із бару має при собі Smith & Wesson Magnum 27.
  • Коли ґанґстери почнуть ломитися в закриті задні двері, можна почути їхню потішну лайку.
  • Навіть незважаючи на те, що солдати Морелло залишилися без своїх коліс, вони можуть запросто викрасти припарковану поблизу машину і погнатися за Томом. Забавним фактом буде також те, що викрадену ними машину (будь хоч Bolt Model B або хоч той же Falconer) можна буде привезти в гараж Сальєрі, і вона збережеться до наступного розділу.
  • Для любителів екшна: можна повбивати усіх "дружків" Морелло за допомогою зброї, здобутої в охоронника, поліцейських на вулиці та водіїв проїжджаючих машин. Їх можна й передавити на тому самому «Фальконері». А потім вільно зайти в бар Морелло й поспілкуватися з барменом.
  • Як тільки Томмі сяде у «Фальконер», що стоїть в гаражі бара Морелло (не важливо — до виконання місії чи після), Полі одразу ж пересяде за кермо машини, на якій напарники приїхали в бар, і поїде назад в гараж. Якщо Том буде їхати трохи попереду, і в цей час по якійсь причині його зупинить поліцейський і він вийде з машини, то Полі може збити Тома.
  • Можно побачити, як Полі досить неакуратно веде авто, часто врізаючись в перешкоди, що може спричинити зменшення здоров'я на його індикаторі. Може навіть трапитися курйоз: якщо авто Полі буде занадто розбитим, то він може застряти на виїзді з тунелю, оскільки підйом занадто крутий. При цьому, з якої би причини ні застряг Полі на зворотньому шляху, якщо він залишається живим, місія успішно закінчується, як тільки Том повертається в Бар.
  • А от після того, як Полі приїде в гараж Сальєрі, треба бути обережним: як тільки Том першого разу вийде зі своєї машини (в любому місці міста), Полі одразу ж побіжить до нього, щоби сісти поруч. Це для Полі небезпечно, оскільки по дорозі його можуть збити машини чи трамвай.
  • У піратській версії 1.0 місія називалася «Вечірка Молотова» (за аналогією з грою «GTA»).
  • У бета-версії гри машини були інші, але зміст місії — той самий.

Галерея Редагувати

П · О · Р Розділи Mafia
Навчання Навчання
Вступ & Пролог Неможливо відмовитися  · Людина, що біжить: частина 1 & Людина, що біжить: частина 2  ·
Вечірка з коктейлями  · Нескладна робота
Інтермеццо Ⅰ Чесна гра: частина 1  · Чесна гра: частина 2  · Сара & Пора призвичаюватися  · Путана & Святий отець
Інтермеццо Ⅱ Заміська прогулянка  · Омерта  · Візит до товстосумів  · Угода століття!
Інтермеццо Ⅲ Бон Апетит!  · З днем народження!  · Везе ж покидьку!  · Вершки суспільства
Інтермеццо Ⅳ Перевибори  · Чисто для розрядки  · Невеличка халтурка  · Декаданс
Епілог

Випадкова вікі