FANDOM

Деталі, що не дійшли до релізу.

Сюжет Редагувати

  • За словами продюсера гри Денбі Грейс, спочатку розробники планували кілька альтернативних кінцівок гри, але пізніше вирішили залишити тільки одну з чотирьох.
  • Додаткові завдання — після видалення рукопашного зброї вони стали безглузді. Також за словами розробників завдання вирізали через те, що гравець після їх проходження забував, що сталося наприкінці основного завдання, тому далекі від сюжетної лінії завдання були вирізані. У фінальній версії їх залишилося тільки чотири:
    • у другому розділі, згортаючи за ріг, можна виявити чоловіка, що намагається полагодити машину, і жінку, лає його, якщо почекати кілька секунд, чоловік піде, а ви зможете полагодити авто, потім буде невеликий діалог, і ви отримаєте 50 $;
    • на початку п’ятої глави можна захистити/НЕ захистити путану, що потрапила в ДТП;
    • наприкінці десятої глави забрати п’яного Джо з бару (завдання було прив’язане як обов’язкове, але в файлах гри воно позначено тегом sq (Sub- quest, рус. Додаткове завдання), і судячи з невикористаним реплік від завдання можна було відмовитися)
    • наприкінці 11-ої глави помститися ірландцям (та ж ситуація, що і з попереднім завданням).
  • Також були вирізані додаткові місії в першому розділі.

Зброя Редагувати

  • Зброя ближнього бою — вирізане через конфлікти з анімацією. У грі залишилися очевидні натяки на його присутність.
  • Стрільба з машини — в грі залишилася, однак у гравця просто немає можливості це зробити, але зусиллями фанатів була створена модифікація пасажир і стрільба з авто, які дозволили стріляти з авто.
  • Розробники в ранніх інтерв’ю ні раз заявляли що багажник в грі можна буде використовувати. Цілу купу зброї не можна носити з собою в кишені і доведеться його складати в багажник і потім брати звідти. Також на одному з ранніх скроневої ми бачимо біту в багажнику. Ну і звичайно взагалі сама по собі можливість відкрити багажник у фінальній грі натякає що її зробили не просто так і вона повинна була використовуватися.
  • У грі мала бути просунута система бою. Але до релізу її зробили примитивней.

Транспорт Редагувати

  • Громадський транспорт — за словами розробників, його вирізали через те, що він вимагав багато пам’яті (у тому числі і метро). Однак у грі є залишки коду — автобус їхатиме якщо залізти на його дах (коли інші транспортні засоби зупиняються).

Локації Редагувати

Персонажі Редагувати

  • Карлос Чарлі Лопез — власник автосервісу. У фінальній версії персонаж повністю вирізаний із сюжету, проте його ім’я залишилося над його автосервісами, також по радіо крутять його рекламу. У сюжеті був необов’язковим персонажем і давав побічні скрипти. У DLC Joe’s Adventures і Jimmy’s Vendeta з’являється і дає завдання по угону/перегону машин. У файлах гри все ще можна знайти кілька реплік цього персонажа. Примітно, що ці репліки є у всіх мовних версіях, причому навіть переведені на свою мову і озвучені окремими акторами.
  • Сальваторе — в вирізаних файлах присутній діалог, в якому Віто просить Сальваторе допомогти з одного работенку. Але цілком ймовірно, що це не той Сальваторе, якого ми бачили в першій частині гри.

Ґеймплей Редагувати

  • Ліцензія на носіння зброї — раніше вона була потрібна для того, щоб купувати зброю в магазинах і щоб уникнути проблем з поліцією, якщо вони помітять у гравця зброю. Чому її вирізали — невідомо.
  • Купівля машин — інтер'єр автосалону в грі залишився і використовується тільки в Машінопедіі, але машини все ж купувати не можна. Швидше за все була видалена після видалення Фрірайда або через проблеми з грошима (у гравця просто -напросто не вистачало грошей).
  • Репутація — раніше репутація відігравала важливу роль в ґеймплеї, проте точна її роль невідома. З високою репутацією гравець міг купувати товари за низькими цінами, а також вона впливала на ставлення до Віто поліцейських.
  • Музика в Joe’s Adventures — розробники просто забули вкласти її у фінальний білд. На даний момент повернута завдяки патчу.
  • В оригінальній грі був прибраний третій рівень поліпшення машин. При наявності DLC Joe’s Adventures він стає доступним.

Випадкова вікі