FANDOM

00.Вогняна турбіна (головна).jpg

Вогняна турбіна — завдання режиму Велика прогулянка у грі Mafia: The City of Lost Heaven.

Опис Редагувати

Завдання береться в квестовика №19 (див. карту) в Робочому кварталі.

Мета: необхідно об'їхати місто через чек-поінти на Flame Spear 4WD за відведений час.

Шлях вам вказують димові шашки, помітні здалеку. Просто дотримуйтесь вказаного маршруту швидко й безпомилково, бо часу — майже без запасу. Проїжджати строго крізь дим не потрібно, але й не слід зрізати кути занадто далеко від диму. Видана машина поводиться як звичайний гоночний болід.

Починаєте ви по звичним дорогам Робочого кварталу й Малої Італії, звідти піднімаєтеся в Чайнатаун, перетинаєте міст Терранова, огинаєте Нью-Арк вздовж ріки, розрізаєте Діловий район. Обігнувши Хобокен, долайте міст Джуліано й по Центральному острову прямуйте до будівлі муніципалітету.

Нагорода: Flamer біля будівлі муніципалітету, в кінці пройденої дистанції.

Нотатки Редагувати

  • При спробі пройти завдання на іншій машині (наприклад, Bolt-Thrower), може скластися враження, що результат буде врахований, оскільки при проходженні чек-поінтів процес квесту проходить звичним чином. Однак в цьому випадку на фініші на гравця чекає провал.

Баги Редагувати

Flame Spear 4WD — одна з двох квестових машин (друга — Trautenberg Racer 4WD), в яку після виконання завдання неможливо сісти, якщо ви її покинули. Тому, якщо вона вам потрібна, спершу відвезіть її в те місце, де б ви хотіли її залишити, після чого поверніться за призовою машиною.

Галерея Редагувати

П · О · Р Завдання Великої прогулянки
Оуквуд Вбити Швидкого Гонзалеса
Оук-Хілл Розмінування
Хобокен Заміна гоночних болідів  · Вантажівка з вибухівкою (на час)  · Пробитий бензобак  · Переслідування літака  · Спотворення огляду
Діловий район Вантажівка з вибухівкою  · Вбивство снайперів
Нью-Арк Переслідування невидимки  · Бомбардування мосту  · Бомби в таксі
Центральний острів Доставка коробки
Чайнатаун Морський монстр
Мала Італія Телефонні будки
Робочий квартал Переслідування НЛО  · Вбивство гангстерів  · Вибухаючий спорткар  · Вогняна турбіна

Випадкова вікі