FANDOM

Вогні рідної хати — перший сюжетний розділ гри Mafia Ⅲ.

ОписРедагувати

Розділ починається з підготовки до найбільшого пограбування у Нью-Бордо. Сім'я Маркано, фактично чільна в місті, разом із італійським, ірландським угрупованнями і бандою Чорна мафія розробляють план нальоту на федеральне казначейство. Лінкольн Клей і Джорджі Маркано дістають броньовик і у формі інкасаторів пробираються всередину сейфа...

Наступний момент — флешбек. За тиждень до пограбування Лінкольн повертається додому з В'єтнамської війни. На вокзалі його зустрічає зведений брат Еліс Робінсон. Вони повертаються додому і зустрічають свого батька Сема Робінсона. Як виявилося, у Робінсона-старшого почалися проблеми зі сім'єю Маркано в оплаті боргів. А тут ще на нього почало наїжджати гаїтянське угруповання на чолі з Бакою. Лінкольн добровільно допомагає своєму прийомному батькові, убивши Баку в надії, що інші гаїтяни зникнуть, що було правильним рішенням, тому що ті з якоїсь причини збиралися напасти на бар Семмі.

Сел Маркано запрошує Лінкольна особисто відвідати його в яхт-клубі «Ретрусе». Там він знайомить Клея з Віто Скалеттою і пропонує їм пограбувати федеральне казначейство разом, тим самим сплативши всі борги Робінсонів Селу. Але насправді Маркано прагне позбутися Семмі, пропонуючи Лінкольну правління в Делрей Холлоу. І він отримує рішучу відмову.

Гра повертає в даний час. Пограбування триває не так, як планувалося. Спрацьовує сигналізація, і в сховище відключається електрика. Прямо під будівлею Денні Берк і Елліс намагаються пробурити підлогу, щоб допомогти злодіям сховатися в каналізації. Один з уламків падає прямо на Денні, і він пошкоджує ногу. Незважаючи на це, четвірці вдається втекти від переслідування.

На честь успішного пограбування Семмі влаштовує вечірку в своєму барі. Він готовий віддати Селу його частку і плюс борги. Маркано, як і планувалося, приїжджає за своєю сумою. Здавалося б, тепер все позаду, але несподівано сім'я Маркано вбиває всіх у барі. Лінкольну дивом вдається врятувати, хоч він і серйозно поранений в голову. Його рятує підоспілий батько Джеймс.

Структура главиРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • Джеймс потім зізнавався, що не знав, що спонукало його піти до бару під час пожежі. Тобто він опинився там випадково, але в підсумку врятував Лінкольна.

Шаблон:Місії в Mafia Ⅲ

Випадкова вікі