FANDOM

Водій Морелло — персонаж гри Mafia: The City of Lost Heaven.

Біографія Редагувати

Вперше його можна зустріти в місії Везе ж гаду!, Коли Томас Анджело повинен підірвати Серджіо Морелло в його машині. Можна підійти до курівшему сигарету людині Морелло і посвітити перед його обличчям пістолетом, він почне стріляти, а напомощь йому вибіжить Водій Серджіо, який напевно і відвіз його до його коханці

Водій Серджіо Морелло з'являється в главі Везе ж гаду!. Після всіх цих провалів Енніо Сальєрі доручив вбивство Серджіо іншим ґанґстерам. Томас Анджело був відправлений на це завдання чисто для підстраховки. Справа відбувається на ж/д переїзді, північніше Хобокен а. Ґанґстери вирішують зіштовхнути машину з Серджіо на рейки в той момент, коли поїзд наблизиться до декількох десятків метрів від критичного місця. Але водій Серджіо Морелло виявляється куди спритнішим: натискає на газ і з'їжджає з шляхів, у той час як кілери на своїй машині потрапляють під поїзд! Томас рухається за Серджіо. Водій гнав з такою швидкістю, що з нього злетіла його капелюх. Той слід до порту Лост — Хевена, операціями якого заправляє. Як тільки він відвіз Морелло в порт, можливо він єдиний, хто зміг вижити в порту.

Після смерті свого начальника Серджіо, він став працювати охоронцем дона Морелло (Брата Серджіо) і другим його водієм — охоронцем. Гине від рук людей Сальєрі, які вели полювання на Морелло і його близьке мафіозну оточення.

Випадкова вікі