FANDOM

Ворог державитретій розділ гри Mafia Ⅱ.

Сюжет Редагувати

Віто прокидається від дзвінка телефону. Джо вдома не було, і йому довелося підняти трубку. Виявилося, що це була мати Віто. Вона стала распрашивать головного героя про те, чому він не повернувся додому ввечері і чи ходив він до містера Паппалардо. Віто відповідає, що був, і Дерек попросив його зайти сьогодні. З ранку Віто їде до Дереку, і той пропонує йому перенести всі ящики за 10 доларів. Віто переніс пару- трійку ящиків, а потім став йти зі словами:" Я зароблю рази в два більше в Барбаро Інкорпорейтед ". Стів,"шістка"Дерека, чує ім'я"Барбаро"і передає слова Віто Дереку. Паппалардо пропонує Віто залишитися і заробити 50 доларів з робочих Сауспорта.

Потім Віто їде в бар "У Фреді", де його чекав Джо. Він знайомить Віто з Генрі Томасіно — солдатом сім'ї Клементе. Генрі дає Віто завдання — відправитися в Департамент Федеральної Служби, і, по тихому, вкрасти талони на бензин (в той момент талони були дефіцитними). За цей Віто може отримати 600 доларів. Одна проблема — Генрі не знає, як Віто може потрапити в департамент, і пропонує запитати це у Марії — вона працювала в цьому департаменті раніше.

Від Марії Віто дізнався, що пройти можна через чорний вхід — вікно там завжди відкрито. Віто крадеться по департаменту (від гравця залежить, вб'є чи всіх головний герой або тихо вкраде талони), забирає талони і повертається до Генрі. Генрі оглядає їх і бачить, що термін дії талонів закінчується сьогодні.

Віто повинен встигнути звозити 6 талонів на 6 різних заправок Емпайр- Бея. Після цього він може повертатися додому.

Нагорода Редагувати

Близько 700 доларів, можливість заробляти у Дерека.

Поради по проходженню Редагувати

  • У порту досить перенести тільки один ящик, щоб просунутися по сюжету. Всі ящики не захоче носити сам Віто.
  • Кращим тактичним підходом буде прокрастися в підвал департаменту і відключити сигналізацію сейфу (тоді копи НЕ збіжаться, і робота буде чистою). Потім можна навіть у відкриту напасти на охоронців (на результат це не вплине аніскільки).
  • Розмір заробітку буде залежати від кількості реалізованих талонів. Сплануйте свій маршрут так, щоб, об'їздивши центр міста, закінчити роботу на околиці.
  • Перед доставкою вкрадених талонів Генрі краще взяти нову машину, так як належить багато їзди.
  • Під час пересування по коридорах можна послухати цікаву розмову:"Не заважай мені кросворди розгадувати". А закінчиться розмова придумуванням керуючого мультика (Ігри) та кнопочніци (Клавіатури), які підключаються до телевізора (комп'ютер).
  • Також якщо спуститься в підвал в котельне відділення то можна вибратися з будівлі по вугіллю.
  • Ще на другому поверсі якщо вийти з кабінету з талонами і пройти повз сходи відкрити двері следуещего кабінету то можна вибратися через вікно.

Цікаві факти Редагувати

  • У ранній версії гри від завдання по збору грошей за перукаря можна було відмовитися.
  • У ранній версії гри саме в цій главі Віто повинен був виконати перше завдання від Карлоса"Чарлі"Лопеза.
  • Коли Віто починає вантажити ящики у вантажівку, можна помітити, що Стів читає журнал"Ponties", але вже коли Скалетта хоче піти з порту, Стів гортає"Playboy".
  • Також в ранній версії гри Віто повинен був звернутися до Джузеппе з проханням видати йому ліцензію на носіння зброї. Джузеппе, пообіцявши зателефонувати Джо, коли ліцензія буде готова, навчив Віто декільком прийомам для злому сейфів і порадив звернутися до Сальваторе, ведмежатникові, який колись допоміг відкрити сейф в кабінеті прокурора Томасу Анджело.
  • У місії Віто говорить про "Барбаро Інкорпорейтед". Джо немає свого приватного бізнесу, але й Віто про це не говорить — він просто жартує.
  • Якщо вміло зіграти то в цій главі можна не використовувати вогнепальну зброю.
  • Генрі перед завданням каже: "Мені потрібна чиста робота. ПРИШИЄШ КОГОСЬ — отримаєш третину". Але якщо Віто повертається до нього зі словами: "Все пішло не за планом", він каже: "Ми домовились, так? Якщо БУДЕ СТРІЛЯНИНА, ти отримаєш лише третину". Отже, Генрі десь сам собі суперечить. Насправді, Генрі не знизить оплату лише в одному варіанті — Віто нікого не пришиє та не здійме галасу.

П · О · Р Розділи Mafia Ⅱ
Пролог Історична батьківщина  · Дім, милий дім  · Ворог держави (Викрадення Lassiter Series 69) ·
Закон Мерфі  · Циркулярка (Урок гарних манер)  · Добре проведений час
Інтермеццо Ⅰ Пам'яті Франческо Потенца  · Невгамовні (Додаткова місія) · Бальзам і Бінс (Колеса у вогні)  · Обслуговування в номерах  · Наш друг  · Дари моря  · Явлення дракона  · Сходи в небо
Інтермеццо Ⅱ Через терни до зірок
Епілог

Випадкова вікі