FANDOM

«Брайан, сука, О'Ніл?!»
— © Джо Барбаро, в першій сутичці з Ірландцями

Війна Ірландців-Фальконе — подія у грі Mafia Ⅱ.

Конфлікт між кримінальною сім'єю Фальконе та ірландськими бандами (хоча насправді він має ширший розмах — між всією Комісією та бандами Ірландців).

Передумови Редагувати

15 лютого 1945 року Генрі дає Віто й Джо завдання: пограбувати ювелірний магазин. Вони тихо прокрадаються всередину і… майже пішли, але ні — їм зустрілися бріолінщіки, які вирішили діяти по-своєму — машиною розбили вітрину магазину й увійшли всередину. Коли вони побачили незваних гостей, Брайан та його банда дістали пістолети й почали грозити розправою, а також вимагати віддати їм коштовності. Своїми діями вони привернули увагу копів, і тоді їм довелося від них відбиватися. Дуже швидко їх усіх посадили, але вони запам'ятали Скалетту і Барбаро.

Хід війни Редагувати

Коли Віто попав у в'язницю, він за 6 років свого строку зміг вбити О'Ніла — бувшого голову Ірландців.

Через дейкий час брат О'Ніла, що очолив банду після арешту Брайана, вирахував Віто й знайшов його дім, який і знищив, закидавши коктейлями Молотова.

Віто, який залишився без грошей, викрадає машину та їде до Джо. Тієї ж ночі голова Ірландців був знищений, як і члени його банди (в залежності від дій гравця, Десмонд може й втекти).

Щоправда, вони потім ще зможуть напаскудити декому, але це вже інша історія.

Нотатки Редагувати

  • Назва цього конфлікту (війни) є дослівною назвою: сім'я Фальконе воює з кількома ірландськими бандами, причому основна гризня у Ірландців — саме з Фальконе.

П · О · Р Кримінальні війни
Mafia Війна Сальєрі-Морелло  · Війна Сальєрі з хуліганами
Mafia Ⅱ Війна Клементе-Фальконе  · Війна ФБР-Комісія  · Війна Ірландців-Фальконе  ·
Війна Вінчі-Моретті  · Війна Фальконе-Вінчі
Mafia Ⅲ Очікується…

Випадкова вікі