FANDOM

«Він викрав наших людей. Це війна. Тепер ми можемо робити все, що завгодно, й Комісія це схвалить.»
— © Карло Фальконе, про свого нового ворога

Війна Клементе-Фальконе — подія у грі Mafia Ⅱ.

Конфлікт між кримінальними сім’ями Клементе та Фальконе; за Фальконе також виступала Комісія.

Передумови Редагувати

Альберто Клементе стало не вистачати території, і він вирішує усунути конкурентів у міському наркобізнесі. Він почав таємно діяти проти Фальконе, зв’язавшись із Вінчі та сказавши тим, що Фальконе торгує наркотиками (при цьому сам Альберто вмовчав про те, що сам теж ними торгує). Також Клементе зв’язався з Рокко, але той після невдалої спроби усунити боса загинув, адже на шляху в нього стояв один із ліпших бійців Фальконе — Джо Барбаро.

Згодом вони захоплюють двох членів сім'ї Фальконе — Тоні Бальзама та Харві «Бінса». Карло вважає це оголошенням війни й дозволяє Едді діяти…

Хід війни Редагувати

Війни як такої не було, її події відбувалися лише в двох розділах.

Едді дає Віто завдання — прослідкувати за Лукою та з’ясувати, куди він направляється. Віто слідкує за ним та дізнається, куди той приїхав — на бійню Клементе, одне з фінансових джерел мафіозного синдикату й місце для допитів. Він проходить через багато випробувань, але, все ж таки, робить свою справу: допомагає друзям втекти та ще й Луку вбити. За це його й приймають у кримінальну сім’ю Фальконе; на церемонії Клементе був відсутній.

Комісія дозволяє знищити Клементе, а Вінчі, в свою чергу, не втручається в конфлікт. Учинити розправу над головою ворожої сім'ї було доручено Віто та Джо. В нього вже є план — закласти бомбу в залі засідань, де буде присутній Клементе. Але Альберто уникнув наслідків вибуху, зайдучи на якийсь час в туалетну кімнату. За ним зчиняється погоня, в ході якої гине друг Барбаро.

Врешті-решт, Джо й Віто настигають Альберто, який на своєму автомобілі був притиснутий до узбіччя, і Джо вирішив упевнитися, що той мертвий. Він випускає в дона Клементе цілий магазин, помстившись за друга. Так і скінчилася історія сім'ї Клементе.

Наступного дня Віто прокидається від дзвінка у двері. Це був Генрі, він упізнав Віто й Джо в готелі, але не перешкодив убити Альберто.

Так чи інакше, сім’я Фальконе перемогла й зробила це досить швидко. Вінчі ще проявлять себе, і тоді Фальконе прийдеться дуже важко.

П · О · Р Кримінальні війни
Mafia Війна Сальєрі-Морелло  · Війна Сальєрі з хуліганами
Mafia Ⅱ Війна Клементе-Фальконе  · Війна ФБР-Комісія  · Війна Ірландців-Фальконе  ·
Війна Вінчі-Моретті  · Війна Фальконе-Вінчі
Mafia Ⅲ Очікується…

Випадкова вікі