FANDOM

«— Отже, в нас тепер війна?
— Та ми вже давно воюємо! Але наразі — більше, ніж коли-небудь…
»
— © Діалог Серджіо Морелло та його брата, після невдалого замаху на Сальєрі

Війна Сальєрі-Морелло — подія у грі Mafia: The City of Lost Heaven.

Конфлікт між кримінальними сім’ями Сальєрі та Морелло; центральна подія всієї гри.

Хід подій Редагувати

Невідомо, коли точно почалася війна. Швидше за все, це сталося між 1922-м та 1930-м роками. До 1935 року вона носить прихований характер. У 1930—1932 рр. Сім'ї намагаються не влаштовувати відкритих побоїщ — вся війна полягає лише в невеликих сутичках між солдатами за кришування території, як, наприклад, перестрілки в мотелі Кларка і готелі Корлеоне.

Однак ситуацію загострює інша «війна» — війна Сальєрі з хуліганами. Справа в тому, що ця шпана бешкетує на території Сальєрі. Дон не збирається це терпіти, тому він наказує провчити невігласів. Але під час виконання завдання, Полі й Тому чинять збройний опір, отже, тим доводиться пустити в справу свої пістолети. Серед убитих опиняється син міського радника, що спонукає чиновника встати на бік Морелло, а разом з ним на бік Морелло стають прокурор та поліція міста. В результаті чого, сім’я Сальєрі залишається в переважній меншості.

У 1933 році опір між Cім’ями стає куди більш запеклим. Спочатку Морелло не без допомоги поліції зриває угоду Сальєрі з доставки нелегального віскі (сама така перемога дісталася Морелло ціною близько трьох десятків ґанґстерів і поліцейських проти восьми у Сальєрі), а потім ще, за допомогою шантажу, змушує Коллетті, консільєрі сім'ї Сальєрі, здати дуже цінні папери. Ці документи можуть посадити за ґрати всю сім’ю Сальєрі. Томмі повинен убити Френка за зраду, але з певних причин він цього не робить — Анджело відпускає Коллетті та його сім’ю до Європи, а сам забирає з ячейки банку ці документи.
12-00.УГОДА СТОЛІТТЯ! (головна)

Відшкодування віскі

Також Морелло за допомогою радника намагається задіяти проти Сальєрі міського прокурора, але Том краде з його вілли компромат на дона. Втім, вантаж загубленого віскі відшкодовується завдяки одному аферистові, який вкрав партію алкоголю у Морелло й бажає продати його Сальєрі.

У 1935 році між Сім’ями починається відкрита кровопролитна війна. Одного сприятливого дня Сальєрі вирішує пообідати в ресторані Пепе. Оскільки його особистий охоронець, Карло, «захворів», дон просить Тома супроводити його.
13-00.БОН АПЕТИТ! (головна)

Замах провалився

Під час трапези до ресторану під'їжджають вісім озброєних осіб і починають поливати свинцем всіх, хто знаходиться в будівлі. На щастя, Том і Енніо виживають та знищують нападників. Як виявилося, «закласти» їх міг тільки Карло, і Том вбиває зрадника.

Обидві сторони усвідомлюють, що наближається справжня війна, і Сальєрі вирішує по черзі прибрати лідерів, щоб уникнути відкритого конфлікту. Першою жертвою стає міський радник, який сильно «насолив» сім'ї Сальєрі. Його вбивають на пароплаві, в його день народження, якраз в той час, коли він проголошує промову. Наступним стає брат Морелло. Чотири замахи на його життя провалюються, й тільки п’ята спроба увінчується успіхом — Том вбиває брата голови ворожої Сім'ї в його ж «резиденції», міському порту.

Завершальним «штрихом» війни стає вбивство самого Морелло. 3 жовтня 1935 року той присутній на зустрічі всіх «вершків» суспільства Лост-Хевена. Кращі бійці, а саме Полі, Том і Сем, вбивають голову протиборчої Сім'ї. Після цього сім’я Сальєрі стає єдиним великим кримінальним угрупованням в усьому Лост-Хевені.

П · О · Р Кримінальні війни
Mafia Війна Сальєрі-Морелло  · Війна Сальєрі з хуліганами
Mafia Ⅱ Війна Клементе-Фальконе  · Війна ФБР-Комісія  · Війна Ірландців-Фальконе  ·
Війна Вінчі-Моретті  · Війна Фальконе-Вінчі
Mafia Ⅲ Очікується…

Випадкова вікі