FANDOM

«— Чого вам треба?
— Стусаном під зад викинути тебе з нашого району!
»
— © Діалог Біллі та Полі

Війна Сальєрі з хуліганами — подія у грі Mafia: The City of Lost Heaven.

Незначний конфлікт між cім'єю Сальєрі та бандою хуліганів, який, одначе, тягне за собою значні проблеми для сім'ї Сальєрі у війні проти сім'ї Морелло.

Хід подій Редагувати

Конфлікт відбувається у 1932 році. Кілька хуліганів чіпляються до дочки Луїджі, Сари. Томмі погоджується провести її до домівки наступного вечора. У провулку на них вже чекає шпана. Після короткого діалогу троє з них накидаються на Тома, але отримують відсіч і тікають. Двоє інших, серед яких був і сам ватажок зграї, намагаються зґвалтувати Сару в сусідньому провулку, але також "здобувають" від Томмі.

Наступного ранку Сальєрі дізнається про цю подію. Він наказує провчити негідників, база яких знаходиться в старій автомайстерні. Озброївшись бітами й пістолетами, Полі й Том пробираються у двори майстерні й побивають близько десяти хуліганів. На сусідньому задвірку шпана озброєна вогнепальною зброєю, і ґанґстерам доводиться застосувати свої пістолети. Люди Сальєрі добираються й до ватажків банди, Біллі та Джонні, але ті намагаються втекти на машині. Після тривалої погоні друзі наздоганяють відморозків. Одного з них Полі добиває, а на другого, який виявився без свідомості, у Полі не вистачає патронів. Як пізніше з'ясовується, цей хуліган вижив і добре запам'ятав Тома. Але Джонні вбивають через пару днів, на похоронах Біллі, як тільки він упізнав убивцю.

Після цього міський радник (батько загиблого Біллі) переходить на бік Морелло в цій війні, що об'єднує дві проблеми Сальєрі. Але його солдати пізніше позбавляють Сім'ю від кровної помсти радника під час його публічної промови на пароплаві Lost Heaven Queen.

П · О · Р Кримінальні війни
Mafia Війна Сальєрі-Морелло  · Війна Сальєрі з хуліганами
Mafia Ⅱ Війна Клементе-Фальконе  · Війна ФБР-Комісія  · Війна Ірландців-Фальконе  ·
Війна Вінчі-Моретті  · Війна Фальконе-Вінчі
Mafia Ⅲ Очікується…

Випадкова вікі