FANDOM

Війна ФБР-Комісія — подія у грі Mafia Ⅱ.

Конфлікт між ФБР та мафіозною Комісією разом із рештою мафіозі; постійне полювання першого за другими.

Передумови Редагувати

ФБР розпочало розслідування стосовно мафіозних Сімей ще в 1930-х роках — у той час багато хто хотів засадити мафіозі за ґрати, але зазнавали невдачі. Одначе, в 1938 році один ґанґстер запросив зустрічі з одним із детективів і розповів йому усю правду взамін на безпеку його та його сім'ї. Одначе безпеку йому довелося бачити недовго — його все ж таки знайшли ґанґстери, залишивши дружину та тринадцятирічну дочку одинокими.

Хід війни Редагувати

В сорокових та п’ятидесятих роках минулого століття ФБР підрахувало, наскільки величезною могла бути діяльність мафїї (наприклад, Сальєрі отримував $25.000.000 на рік). Крім того, мафіозі перейшли не просто на контроль бізнесу, але й тероризм, вибухи готелів та відкриті перестрілки прямо на вулицях міста. Джон Гувер, директор ФБР у ті часи, наказав негайно впровадити агентів в мафію. Цим агентом став Френкі Поттс, який почав невдовзі забувати про свою роботу. Так чи інакше, його розсекретили, жорстоко вбили (в Joe’s Adventures є кат-сцена, де його мордують пасатижами) та закопали біля старої обсерваторії.

Тоді ж, у п’ятидесятих був вбитий ще один ймовірний співпрацівник ФБР — Генрі Томасіно, який перебував одразу аж у двух Сім’ях. В нього були друзі-мафіозі, які занадто пізно дізналися, що Генрі — федерал. Вони розстріляли купу своїх ворогів, щоби дістатися істини, до того ж на них висів величезний борг лихвареві (55 тисяч доларів). В любому випадку, Карло Фальконе, голову сім'ї Фальконе, вирішили «прибрати» через наркотики, бо це був серйозний привід придертися до мафії для ФБР. Вбивши його, Комісія знову зітхнула спокійно…

П · О · Р Кримінальні війни
Mafia Війна Сальєрі-Морелло  · Війна Сальєрі з хуліганами
Mafia Ⅱ Війна Клементе-Фальконе  · Війна ФБР-Комісія  · Війна Ірландців-Фальконе  ·
Війна Вінчі-Моретті  · Війна Фальконе-Вінчі
Mafia Ⅲ Очікується…

Випадкова вікі