FANDOM

Вінченцо — персонаж гри Mafia: The City of Lost Heaven.

Є зброярем в сім'ї Сальєрі. На нього покладено функції придбання, виробництва, зберігання та ремонту зброї.

Біографія Редагувати

Дуже часто його зброю і навички рятують життя Томмі Анджело і його товаришів. Під час подій гри він не тільки неодмінно постачає героїв необхідними для їх роботи стовбурами, але іноді виступає в ролі стратега та організатора замахів, як, наприклад, у розділі З днем ​​народження!: Він завбачливо постарався, щоб Томмі виявив прихований в сортирі пароплава револьвер без ризику бути виявленим.

Цікаві факти Редагувати

  • Вінченцо — кумедний жартівник. Наприклад, від нього можна почути пару анекдотів про біти в главах Вечірка з коктейлями і Пора звикати.
  • Улюблена зброя Вінченцо — Smith & Wesson Magnum 27, покритий золотом, це може дозволити собі не кожен. Про це йдеться в грі Mafia 2 for mobile .
  • Його образ, можливо, був змальований з Джібальді на прізвисько Кулеметник Макгурн . В один день Антоніо Джібальді (батько Вінченцо Джібальді), дрібний торговець спиртними напоями, нічого не підозрюючи, прогулювався вулицями свого кварталу. Сталася безглузда помилка. У той час йшла війна між італійськими та ірландськими злочинними угрупованнями, і батько його був убитий. Цілий рік, без вихідних, Вінченцо вправлявся у стрільбі з рушниці на задньому дворі свого будинку, збиваючи банки з паркану, жаждуя помсти. Після цього випадку Вінченцо цікавився бойовим револьвером. Першим, кого він убив, був Джиммі Каллаган, — Вінченцо випустив у нього 24 кулі, так само здійснював багато замахів, у тому числі на керівника ірландської банди. Незабаром він виріс в очах самого Альфонсо Капоне . Помстившись за батька, він поїхав до міста вітрів, де незабаром став відомий як Кулеметник Макгурн — головний спусковий гачок Капоне.

Випадкова вікі