FANDOM

У даній статті показані всі цитати Віто з гри.

«Мене звуть Віто Скалетта. Я народився на Сицилії, в 25 році. Це — наша сім'я. Стою з батьками і сестрою Франческою. Я мало що пам'ятаю про ті часи, хіба що життя була важкою, а потім батько вирішив, що нам пора їхати. Перетнути океан і почати нове життя. Ніколи в житті я не бачив нічого подібного Емпайр- Бею. Він був прекрасний. Втім, важко уявити щось більш кепське і огидне, ніж наша нова буда. Американська мрія… Скоріше вже кошмар. Батько став працювати в порту у людини, яка перевіз нас сюди. Він працював як проклятий, заробляв гроші і майже всі спускав в шинку. З часом мене віддали в школу. Мені потрібен був англійський, але чорта- с- два я б заговорив на ньому з італійцями. Там я і зустрів Джо. Поступово ми стали кращими друзями. Так як у обох свистіло в кишені, а пристойної роботи не було, ми затіяли своє скромне справу. Що ж, тоді нам не пощастило. На дворі стояв 43 рік. Йшла війна. Висадка на Сицилії, потрібні були солдати говорять на італійському. Мені було 18, і до в'язниці я не хотів. Хто сказав що не можна повернутися на Батьківщину?..»
— © Пролог Mafia Ⅱ
Файл:Віто2.jpg
«"Я не міг заснути… Справи йшли паршиво, і погрожували стати ще гірше. Рано чи пізно правда спливе, і тоді на нас озброяться не тільки Вінчі і китайці, а й Фальконе. Не так я все це уявляв, коли ми починали. Мені марилося гроші, машини, жінки, повага, свобода. Я все це навіть отримав, більш-менш, але разом з тим прийшли в'язниця, постійний страх і кров моїх товаришів. Я тримався на плаву скільки міг, але шансів ставало все менше. Тепер це був тільки питання часу…"»
— © У главі Через терни до зірок
«Ти впевнений, що вибух не почують ?»
— © Після вибуху в главі"Обслуговування в номерах"
«обом руками за. Гаразд, я пішов. Від мене несе за квартал, хочу вже помитися.»
— © У главі Бальзам і Бінс
«Ну як ?»
— © Після прийняття Джо в сім'ю.
«Ага тепер пронюхав.»
— © У главі пямяти Франческо Потенца.

{{Цитата|Знаєш що, Карло ? Останні десять років я тільки вбивав і все. Вбивав за свою країну. Вбивав за свою сім'ю. Вбивав кожного, хто переходив мені дорогу. Але це… Це для мене|Вбиваючи Карло Фальконе в розділі"Через терни до зірок."} }

{{Цитата|Містер Анджело ?|В чолі"Сходи в небо."} }

«Містер Сальєрі передає в вам уклін.»
— © В Епілозі.
«Лео! Ти повернувся?»
— © У розділі"Через терни до зірок".
«Здравствуйте! Я від Генрі Томасіна.»
— © У розділі"Циркулярка".

Випадкова вікі