FANDOM

Натаніель Гарольд Марсден III (більше відомий як Гаррі Марсден) — персонаж комп'ютерної гри Mafia Ⅱ.

Біографія Редагувати

Гаррі — збройовий маніяк, який тримає нелегальний магазин військового спорядження в Кінгстоні. На шлях "збройового барона" місцевого масштабу Гаррі підштовхнула демобілізація з військ. Він шість років прослужив у лавах американської армії, брав участь у звільненні Франції, був учасником висадки в Нормандії і її подальшого звільнення від німецької окупації. Але якось треба розважатися в армії в перервах між боями. І от якось раз Гаррі на свою біду вирішив заглянути в бордель. Коли він ліз через паркан, він напоровся в темряві на гілку, в результаті чого він залишився без лівого ока. Гарольда списали як непридатного до служби і відправили на батьківщину. Вже на батьківщині Гаррі задіяв свої армійські зв'язку, щоб отримати доступ до надлишків озброєння на військових складах. Тому в перервах між вивченням військової історії і пиятиками з армійськими приятелями — ветеранами, Гаррі постачає зброю злочинним організаціям міста.

Цікаві факти Редагувати

  • Мати Гаррі, можливо, була в захваті від зброї, як і він сам, як він часто каже: "Як моя мама завжди казала, ви ніколи не можете мати занадто багато боєприпасів".
  • Єдиний британець в серії, інші всі ірландці.

Випадкова вікі