FANDOM

Граната — вид метальної зброї в іграх"Mafia: The City of Lost Heaven"і"Mafia Ⅱ".

Прототип — осколкова граната Mk 2 призначена для ураження вибуховою хвилею і осколками живої сили і техніки противника. Радіус ураження — 15-20 м. Вибуховий боєприпас Mk 2 випускався з 1918 року.

Mafia: The City of Lost Heaven Редагувати

Дуже рідкісний вид неогнестрельного зброї. По дії схожий з коктейлем Молотова, перебувати поруч з епіцентром вибуху не рекомендується.

Вперше з'являється в главі"Угода століття!", де її використовують бійці Морелло. Чотири штуки знаходяться на третьому поверсі стоянки в ящику за білим Schubert Six. Також гранату можна підібрати з трупа одного з ґанґстерів на першому поверсі, якщо він не встиг її метнути.

У главі"Бон Апетит!"ґанґстер Морелло рішучим кидком гранати розносить Ресторан Пепе.

У розділі Везе ж пеклі! доступно аж дев'ять гранат, які упаковані в ящик на ж/д платформі.

У останній главі гранати використовують проти головного героя. Дещо можна підібрати, обшукавши трупи.

Всього протагоніст може нести з собою шість гранат, тобто одна граната займає один слот в спорядженні.

Mafia Ⅱ Редагувати

У другій частині гри перша поява — у розділі Історична батьківщина: Віто Скалетта використовує гранату, щоб нейтралізувати кулеметне гніздо фашистів. Граната потрапляє прямо в боєприпаси італійців і стає причиною вибуху величезної потужності. Герой може нести лише 5 гранат, але всі вони вкладаються в один слот інвентарю. Придбати цей боєприпас можна у Гаррі Марсдена.

Mafia Ⅲ Редагувати

Судячи з ґеймплейному відео, показаному на Gamescom 2015, граната також з'явиться і в третій частині франшизи.

Випадкова вікі