FANDOM

Стаття присвячена опису дизайнерських знахідок, завдяки яким Лост-Хевен вийшов таким прекрасним. Нагадаємо, що гра випущена в 2002 році для PC рівня Pentium III 700 Мгц з відеокартою на 32 Мб і ОЗУ 96 Мб.

Небо, освітлення, погодаРедагувати

Небо виконане у вигляді так званих skyBox'ів — кубічної коробки, що накриває місто. Дивно що нічне, похмуре та ясне небо реалізоване текстурами 256х256 пікселів. Крім очевидного денного сонячного світла в деяких місіях можна бачити темну ніч і вечірнє місто. Вікна зі світлом, вуличні ліхтарі та освітлені всередині трамваї дуже красиві. В похмуру погоду "включається" туман, іноді йде дощ різної інтенсивності. Аналіз ресурсів гри показує, що в зимовому Лост-Хевені планувався й снігопад.

Ефекти Редагувати

  • Результат попадання куль — індивідуальний для кожного виду матеріалу:
    • іскри для металевих поверхонь;
    • різні скалки для дерева й землі;
    • бризки для води.
  • Збиті гідранти майже хвилину фонтанують, а пожежні машини, що роз'їжджають, могли б використовувати струмини брандспойтів (у фінальній версії вирізано, але можливість залишилася).
  • Листопад і феєрверки, на жаль, теж вирізані, але виглядають прекрасно.
  • Кожна зброя має свій вид вогню й диму, що виривається з дула.
  • Полум'я зустрічається в різних варіаціях: від мерехтливої ​​сигарети до палаючих будівель, супроводжується художніми колечками диму й десятиметровими стовпами. Паровоз анімований аж п'ятьма варіантами стравлювання пари.
  • До речі, близько 5000 анімацій (унікальних для частини персонажів) разюче відрізняє гру від «GTA» ​​тих часів, де люди похилого віку вправно встрибують в машину.
  • При працюючому двигуні автомобіля з вихлопної труби валить дим, з пошкодженого мотора — він чорний.

Вода Редагувати

Одне із слабких місць графіки гри. Навіть ефекти на зразок водоспаду, прибою, бризок від падіння автомобілів і колеса пароплава не врятовують ситуацію — вона нерухома й не відображає предмети.

Інше Редагувати

Окремо хотілося би відзначити:

  • дзеркало;
  • сонячні відблиски;
  • тіні автомобілів і людей;
  • машини при гальмуванні залишають сліди стертої гуми;
  • безліч скінів для однієї моделі людини, транспорту, будівель (останніх більше 200) роблять місто живим і реалістичним;
  • переноска трупів залишена тільки для відеороликів, але по суті використовуються ті ж механізми, що й для утримання зброї та музичних інструментів.

В цілому увага до дрібниць робить гру унікальною.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі