FANDOM

Громила Морелло — персонаж гри Mafia: The City of Lost Heaven.

Біографія Редагувати

Громила з'являється в главі Нескладна робота. Томас Анджело поступово стає одним з солдатів сім'ї Сальєрі. Ось його, Поли і Сем а відправляють на чергове завдання: зібрати так звану данину за захист з кількох закладів. Для цього загону видали Bolt Model B. Збір грошей з бару і ресторану проходить гладко. На черзі — приїзд до мотелю недалеко від Лост-Хевен а.

Полі і Сем відправляються всередину, а Томмі просять залишитися у машини. Але через кілька хвилин Анджело чує постріли. Поли, поранений у живіт, ледве-ледве виповзає з будівлі. Томмі підхоплює товариша, а слідом виходить озброєна людина. Він каже, щоб обидва провалювали звідси і передали містеру Сальєрі, що це більше не його територія. Як тільки він пішов, Полі просить Тома повернути Сема з Мотелю, так як люди Морелло можуть витягнути з нього якусь інформацію, катував Сема, Громила.

Томмі забирається всередину будинку через чорний хід, вбиває всіх людей Морелло і ранить громили. Потім, Том тягне Сема і до його плеча хтось доторкнувся, Том озирається, і Громила в цей момент б'є його, Том перелітає майже через весь зал і падає на підлогу, пізніше він встає і вбиває громілів після, він знаходить побитого Сема. Він уже збирається його віднести до машини, але оголошується ще один бандит і вирішує втекти з грошима, але невдало.

Цікаві факти Редагувати

  • Особиста зброя Поліцейський Кольт.
  • Такий же качок, як Великий Стен.
  • Вимовляє одну -єдину фразу:"Я вб'ю тебе голими руками!"
  • З усіх людей Морелло він міцніше всіх переносить рани (тому його і важче вбити).

Випадкова вікі