FANDOM

Дари морядванадцятий розділ гри Mafia Ⅱ.

Сюжет Редагувати

Генрі запрошує Віто приїхати в парк. Там Томасіна розповідає, що знайшов постачальників для великої угоди серед китайців з приводу наркотиків. Хоча Віто довго не наважувався піти на справу, Генрі з Джо його вмовили. Друзі їдуть до єврею — лихваря за грошима, який ставить їх під величезний відсоток. Далі Віто, Джо і Генрі відправляються на китайський завод з обробки риби. Там вони купують наркотики, але раптом появлются переодягнені копи. Викривши невдалий маскарад, хлопці з боєм прориваються крізь ворота заводика і ховаються. Як потім виявиться, їх підставили зовсім не китайці.

Потім друзі успішно продають наркоту. Гроші вирішують залишити у Генрі…

Нагорода Редагувати

$ 500

Поради по проходженню Редагувати

  • Можна прискорити сцену з перестрілкою, якщо, не звертаючи уваги на ворогів, спробувати добігти до виходу з складу, а потім до припаркованого автомобіля і виїхати поодинці. Джо і Генрі опиняться в машині до наступного етапу глави.
  • Після перестрілки на складі, перед гонитвою за вами на автомобілях, можна в'їхати в прохід і тоді вороги чи не гонитва за вами, або відстануть.

Цікаві факти Редагувати

  • Закінчення цієї глави схоже на епізод у главі Невелика халтурка ігри Mafia: The City of Lost Heaven: після пограбування банку Томас Анджело залишає гроші у Поли, Полі вмирає, і всі гроші пропадають, також в Mafia Ⅱ Віто Скалетта і Джо Барбаро залишають гроші після вдалої роботи у Генрі Томасіно, потім він помирає, і гроші зникають.
  • Епізод з нападом на Віто і його друзів переодягненими поліцейськими на складі до болю нагадує бійню в День святого Валентина, яку влаштував Аль Капоне в 1929 році. Ґанґстери Капоне були одягнені поліцейськими.
  • Обличчя у переодягнених копів такі ж як і у людей Фальконе, що розгулюють в районі "Мальтійського сокола".
  • Якщо після перестрілки на заводі вистрілити в стоїть там бензовоз, то він вибухне разом з бензоколонкою стоїть поруч. Вибух буде такої сили, що Віто зіб'є з ніг ударною хвилею.
  • Після вибуху бензовоза по радіо говоритимуть про вибух, що відбувся на китайському складі.
  • Дивно, що ні солдати Фальконе, ні Містер Вон — не почули як його людей вбили зовні заводу, до укладання угоди.
  • Якщо приїхати на завод в костюмі і підійти до бензовозу, один з китайців спитає "Ей, Фьренкь Сінат'ра, ти чито, заблуділсіе?".
  • Невідомо чим займався Віто практично два місяці. Адже глава Наш друг закінчилася 27 липня, а ця — 22 вересня.
  • У нападаючих такі ж обличчя, як у членів сімей Клементе, Фальконе і Вінчі.
  • З прилеглої території заводу можна вибратися безпечним шляхом просто пройшовши провулок, який йде перпендикулярно повороту на завод, таким чином ви не втратите ХП в перестрілці з останніми супротивниками на автомобілі.
П · О · Р Розділи Mafia Ⅱ
Пролог Історична батьківщина  · Дім, милий дім  · Ворог держави (Викрадення Lassiter Series 69) ·
Закон Мерфі  · Циркулярка (Урок гарних манер)  · Добре проведений час
Інтермеццо Ⅰ Пам'яті Франческо Потенца  · Невгамовні (Додаткова місія) · Бальзам і Бінс (Колеса у вогні)  · Обслуговування в номерах  · Наш друг  · Дари моря  · Явлення дракона  · Сходи в небо
Інтермеццо Ⅱ Через терни до зірок
Епілог

Випадкова вікі