FANDOM

Федеріко "Товстий Дерек" Паппалардо — персонаж комп'ютерної гри Mafia Ⅱ. Вторинний антагоніст гри. Капо в Родині Вінчі і глава місцевого відділення профспілки портових робітників і порт а.

Біографія Редагувати

Мабуть, сама жадібна особистість гри. Роки і ситуація перетворили його з людини на закінченого егоїста. Все почалося в 1916у, коли він почав працювати в порту Емпайр-Бей штрейкбрехером. Участь у контрабандних операціях звело його з мафією, так Дерек виявився в сім'ї Вінчі. Два роки йому довелося провести у в'язниці за розтрату. Після відсидки Дерек зіграв помітну роль у війні сімей Вінчі і Моретті на початку 1930 -х років, за що був винагороджений своїм нинішнім становищем. Весілля з хрещеною дочкою Френка Вінчі ще більше зміцнила позиції Дерека в сім'ї. Він користується тим, що на доках з ремонту суден працюють в основному нещасні люди, готові на все заради шматка хліба для сім'ї. Але навіть це не зупиняє ТолстоПузо перед своєю метою — грошима. Він постійно збирає мзду з докерів (за перукаря), по 10 доларів з душі, а вони продовжують наймитувати на нього за сущі копійки. Мало того, йому важливі не долі робітників, а то, як би не охолов його стейк на обід.

Особистість Редагувати

Як сказано вище — самий жадібний персонаж. Людина"старої школи мафії", перевірений часом. З його якостей так і випирають егоїзм і прагнення до наживи. Дерек грубий, жорстокий, аггресівен і жадібний — ідеальні якості для його роботи, так само він дуже обережний і уважний. Хороший друг Джо Барбаро і Лео Галанте, людина "старої школи", так само знайомому з Марією Скалетті (матір'ю Віто), при ній він прикидався інтелігентним і вихованою людиною, але насправді він егоїст, не помічають інших людей і їхні біди.

Знайомство зі Стівом Редагувати

Саме під час укладення Дерек Паппалардо познайомився зі своїм сусідом по камері Стівеном Койном. Федеріко запропонував йому працювати на себе, і Стів погодився. У в'язниці він був його охоронцем (можна сказати по тюремним поняттям, вони були сім'єю — групою не з 3-5 в'язнів, як зазвичай, а з двох, пов'язаних між собою довірчими відносинами. Члени сім'ї надають один одному допомогу і підтримку в повсякденному житті, але також несуть і відповідальність один за одного, в'язниця це не те місце, де можна вижити одному), а після виходу на свободу став правою рукою Дерека, і він довіряє йому більше за всіх.

Смерть Редагувати

В 14 главі Сходи в небо Віто Скалетта допомагає Дереку в придушенні повстання докерів. Під час протистояння, докери розповідають Віто, що його батько загинув не випадково — його втопив Стівен Койн,"права рука Дерека", за його ж наказом. Віто розлютився і навів зброю на Дерека і сказав:" Це правда, Дерек ?" Дерек буде відмовляти Віто не робити дурниць, але все ж він скаже: "Ти мене сильно розчарував!" (Маючи на увазі вбити Віто), пізніше люди Дерека пішли, щоб почекавши Віто, вбити його. Почалася перестрілка. Віто вийшов переможцем. Далі головний герой спрямовується в ангар, де Дерек і парочка його людей очікують протагоніста. Паппалардо буде відчайдушно закидати Віто коктейлями Молотова, але марно. Помста не змусила себе довго чекати — син вбив Паппалардо, тим самим, помстившись за батька; пізніше він взяв гроші з його кабінету, більше 25000 $. (Випадковий випад кількості грошей).

Цікаві факти Редагувати

  • "Паппалардо"перекладається з італійської як їдець сала. Це натяк на фізичні дані Паппалардо.
  • Дерека і Джо озвучував один і той же чоловік (англ. версія).
  • З'являється майже у всіх додатках.
  • У пролозі можна побачити Дерека — він їсть бутерброд поруч з ящиками. Також Дерек в ролику більш худий, ніж в основному сюжеті гри.
  • У своєму письмовому столі в ящику, тримає Кольт 1911.
  • Іноді люди Паппалардо підробляють на Сім'ю Клементе. Т.к Сім'я Клементе і Сім'я Вінчі знаходяться в хороших відносинах.
  • Дерек так само, як і Серджіо Морелло, має ласий шматочок (тобто порт) і займає високе положення в мафіозної організації.
  • В 15 чолі можна заїхати до нього в доки, зайти в кабінет і побачити його живим. І навіть можна з ним поговорити. Дивно, адже в минулому розділі Віто його вбив.
  • Якщо вірити файлам Френкі Потс, то він бере в загін силовиків тільки людей з Британських островів. Швидше за все через те, що вони його не зрадять (просто немає чого його зраджувати).

Випадкова вікі